Doorgaan naar hoofdcontent

Essence - Like a trip to New York


Zoals jullie waarschijnlijk allemaal al wel weten, heeft Essence sinds kort ook verschillende geuren in het assortiment.
De geur die ik vandaag voor jullie ga reviewen is de geur 'Like a trip in New York.

Ik vind deze geur erg lekker naar sinaasappel ruiken, echt een typische zomergeur vind ik!
In de zomer vind ik fruitgeuren altijd het lekkerst ruiken.
De geur wordt dan ook omschreven als een vrolijke en fruitige geur, wat erg goed bij de zomer past!

Topnoten: kardemon, elemi, grapefruitschil en granberry.
Hartnoten: roos en datura
Basisnoten: cederhout, without en amber

Vooral de grapefruit en de granberry ruik je erg goed.
Ik heb zelf de flacon met 10 ml erin en deze kost 2,99 euro.
Ik wilde namelijk eerst de geuren proberen en dan is een kleine flacon beter dan een grote.

Deze geur kan ik je echt aanraden als je van fruitige geuren houd, want fruitig ruikt deze zeker!

Reacties

  1. Mmm, klinkt lekker! Ik heb zelf geen Essence geurtje, misschien dat ik er nog eentje ga halen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lijkt me best lekker! Ik ben weg van Like a first day in spring.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. klinkt goed! ik heb ze nog niet gespot :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Klinkt heel lekker! Ik ga je van af nu volgen op bloglovin! je schrijf namelijk heel erg leuk :D

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten van deze blog

10 redenen waarom de zomer leuk is...

Vandaag is het officieel zomer! Als ik heel eerlijk ben is dit niet een van mijn favoriete seizoenen, eigenlijk mijn minst favoriete seizoen. De meeste van jullie zullen dit vreemd vinden, maar ik vind de zomer toch echt veel te warm. Ik heb liever de herfst en de winter. Alhoewel de lente ook wel fijn is. Maar waarom maak ik dan dit artikel? Omdat er toch ook wel leuke kanten aan de zomer zijn, afgezien van de hitte. Mijn 10 redenen waarom de zomer leuk is!

Catrice Kaviar Gauche

Een jaar geleden kwam voor het eerste een Catrice Kaviar Gauche limited edition in de schappen te liggen, wat echt een groot succes was. En nu gaat Catrice daar mee verder onder dezelfde naam, maar met een hele andere collectie.