Doorgaan naar hoofdcontent

Ontwikkel je eigen verzorgingsproduct met Dove



Dove geeft Nederlandse vrouwen de kans
hun eigen verzorgingsproduct te ontwikkelen


Winnende variant exclusief in Nederland verkrijgbaar;
winnares speelt hoofdrol in eigen campagne
Vanaf vandaag krijgen echte vrouwen de kans hun eigen Dove verwennende douchecrème te ontwikkelen. Vrouwen kunnen in hun drukke bestaan wel een klein momentje voor zichzelf gebruiken, waardoor ze lekkerder in hun vel zitten. In het kader van de eerdere introductie van de Dove Purely Pampering-lijn, bestaande uit twee verwennende douchecrèmes, geeft Dove echte vrouwen nu de kans een persoonlijke Purely Pampering-geurvariant aan de lijn toe te voegen. Zij kunnen dit doen door op Dove Facebook een beschrijving van hun favoriete geur in te zenden, voorzien van een motivatie waarom ze deze geur graag willen laten ontwikkelen. Het Nederlands publiek kan vervolgens zijn stem uitbrengen op een van de vijf genomineerde geuren. De winnende variant zal in 2013 in de Nederlandse drogisterijen verkrijgbaar zijn. Bovendien krijgt de winnares de hoofdrol in de campagne van haar eigen Dove verwennende douchecrème!



Hoe werkt het?
Via de Facebookpagina van Dove Nederland worden vrouwen opgeroepen om hun eigen Dove verwennende douchecrème te ontwikkelen. Uit alle aanmeldingen wordt eind juli door een jury een top vijf genomineerden geselecteerd, op wie vriendinnen van Dove op Facebook kunnen stemmen. De jury bestaat uit Hélène Delhaas van Margriet Magazine, Cynthia Schultz van beautyblog Misslipgloss.nl en Esther van Spronsen van Dove. De vijf genomineerden beleven tijdens de stemronde een bijzondere geur- en designworkshop, waarin zij hun persoonlijke variant verder ontwikkelen en ervaren. Eind augustus wordt op de Facebookpagina van Dove Nederland bekendgemaakt wie de winnares is. De nieuwe variant zal in 2013 te koop zijn en zal gelanceerd worden met een campagne met de winnares zelf in de hoofdrol!

Bekijk hier de filmpjes van Dove’s geur- en designexperts, die uitleggen wat er komt kijken bij het ontwikkelen van een douchecrème.

Verwen jezelf! 
In maart dit jaar heeft Dove de nieuwe Purely Pampering-lijn geïntroduceerd: een verwennende douche-ervaring die de huid voedt. De twee varianten douchecrèmes, sheaboter en vanille en kokosmelk met jasmijnblaadjes, gecombineerd met Dove’s NutriumMoisture™-technologie, zorgen voor een rijk romig schuim dat je huid ontspannen en gevoed laat aanvoelen. In het kader van deze introductie geeft Dove echte vrouwen nu de kans om een persoonlijke Purely Pampering-geurvariant aan de lijn toe te voegen.
 


Kijk op Dove Facebook hoe je je kunt aanmelden.
Kijk op www.dove.com voor meer informatie over Dove en de co-creatiecampagne.

Reacties

Een reactie plaatsen

Populaire berichten van deze blog

Catrice LE Travellight Story

Cruise Collecties van bekende ontwerpers combineren maritieme elementen met de trends van de jaren ’50. De reisproducten van de limited edition Travelight Story, die verkrijgbaar is in juli, zijn hier geheel op geinspireerd en dit is terug te zien in de make-up. Kijk je mee?

video - Diergaarde blijdorp Diashow

Toen ik in de vakantie in Diergaarde Blijdorp was, maakte ik ook een aantal foto's. Deze laat ik vandaag aan jullie zien in deze diashow.

Catrice assortimentsupdate herfst / winter 2017

Het herfst en winter seizoen staat bijna voor de deur en daarmee komen er ook weer nieuwe producten in het assortiment van Catrice. Het is een redelijk grote update met leuke nieuwe producten, kijk mee naar de volledige update!