Doorgaan naar hoofdcontent

Ontwikkel je eigen verzorgingsproduct met Dove



Dove geeft Nederlandse vrouwen de kans
hun eigen verzorgingsproduct te ontwikkelen


Winnende variant exclusief in Nederland verkrijgbaar;
winnares speelt hoofdrol in eigen campagne
Vanaf vandaag krijgen echte vrouwen de kans hun eigen Dove verwennende douchecrème te ontwikkelen. Vrouwen kunnen in hun drukke bestaan wel een klein momentje voor zichzelf gebruiken, waardoor ze lekkerder in hun vel zitten. In het kader van de eerdere introductie van de Dove Purely Pampering-lijn, bestaande uit twee verwennende douchecrèmes, geeft Dove echte vrouwen nu de kans een persoonlijke Purely Pampering-geurvariant aan de lijn toe te voegen. Zij kunnen dit doen door op Dove Facebook een beschrijving van hun favoriete geur in te zenden, voorzien van een motivatie waarom ze deze geur graag willen laten ontwikkelen. Het Nederlands publiek kan vervolgens zijn stem uitbrengen op een van de vijf genomineerde geuren. De winnende variant zal in 2013 in de Nederlandse drogisterijen verkrijgbaar zijn. Bovendien krijgt de winnares de hoofdrol in de campagne van haar eigen Dove verwennende douchecrème!



Hoe werkt het?
Via de Facebookpagina van Dove Nederland worden vrouwen opgeroepen om hun eigen Dove verwennende douchecrème te ontwikkelen. Uit alle aanmeldingen wordt eind juli door een jury een top vijf genomineerden geselecteerd, op wie vriendinnen van Dove op Facebook kunnen stemmen. De jury bestaat uit Hélène Delhaas van Margriet Magazine, Cynthia Schultz van beautyblog Misslipgloss.nl en Esther van Spronsen van Dove. De vijf genomineerden beleven tijdens de stemronde een bijzondere geur- en designworkshop, waarin zij hun persoonlijke variant verder ontwikkelen en ervaren. Eind augustus wordt op de Facebookpagina van Dove Nederland bekendgemaakt wie de winnares is. De nieuwe variant zal in 2013 te koop zijn en zal gelanceerd worden met een campagne met de winnares zelf in de hoofdrol!

Bekijk hier de filmpjes van Dove’s geur- en designexperts, die uitleggen wat er komt kijken bij het ontwikkelen van een douchecrème.

Verwen jezelf! 
In maart dit jaar heeft Dove de nieuwe Purely Pampering-lijn geïntroduceerd: een verwennende douche-ervaring die de huid voedt. De twee varianten douchecrèmes, sheaboter en vanille en kokosmelk met jasmijnblaadjes, gecombineerd met Dove’s NutriumMoisture™-technologie, zorgen voor een rijk romig schuim dat je huid ontspannen en gevoed laat aanvoelen. In het kader van deze introductie geeft Dove echte vrouwen nu de kans om een persoonlijke Purely Pampering-geurvariant aan de lijn toe te voegen.
 


Kijk op Dove Facebook hoe je je kunt aanmelden.
Kijk op www.dove.com voor meer informatie over Dove en de co-creatiecampagne.

Reacties

Een reactie plaatsen

Populaire berichten van deze blog

10 redenen waarom de zomer leuk is...

Vandaag is het officieel zomer! Als ik heel eerlijk ben is dit niet een van mijn favoriete seizoenen, eigenlijk mijn minst favoriete seizoen. De meeste van jullie zullen dit vreemd vinden, maar ik vind de zomer toch echt veel te warm. Ik heb liever de herfst en de winter. Alhoewel de lente ook wel fijn is. Maar waarom maak ik dan dit artikel? Omdat er toch ook wel leuke kanten aan de zomer zijn, afgezien van de hitte. Mijn 10 redenen waarom de zomer leuk is!

Catrice Kaviar Gauche

Een jaar geleden kwam voor het eerste een Catrice Kaviar Gauche limited edition in de schappen te liggen, wat echt een groot succes was. En nu gaat Catrice daar mee verder onder dezelfde naam, maar met een hele andere collectie.