Catirce LE Coolibri producten review

 Vorige maand bracht Catrice de LE Coolibri uit.
Ik heb van deze LE een aantal producen en vandaag de review erover.

In deze LE zaten 4 oogschaduw pennen.
 De verpakking zien er mooi uit met de kleine kolibri op de huls.
 De oogschaduwpennen zijn erg makkelijk in gebruik.
Je kan deze namelijk omhoogdraaien, erg handig!

De oogschaduwpennen waren in de volgende 4 kleuren, die ik alle 4 heb.

 Swatsches.
Deze oogschaduwpennen zijn erg goed gepigmenteerd en blijven ook erg lang zitten.
Zo waren deze swatsches best wel lastig weg te krijgen.
Je kan deze natuurlijke los gebruiken, maar ze zijn ook goed te gebruiken als basis voor onder een oogschaduw.

Ik ben erg tevreden over de oogschduwpennen en vind ze dan ook erg fijn!
En zijn mooie kleuren.

Ook heb ik nog een aantal lipproducten.
 Namelijk de colour refeshing lipbalm en een blauwe lipgloss.
 De lipbalm zit in een mooie zilverkleurige huls met een roze kolibrie met bloemen print erop.
 Colour Refeshing lip balm, best wel een lange naam voor een lipbalsem! ;-)
Door het stickertje onderop zou je denken dat dit een roze lipbalsem is, maar dat is niet helemaal zo.

 De lipbalm is in de stick lichtroze van kleur.
Best wel mooi.
 Maar zoals je kan zien geeft deze niet veel kleur af en heel licht roze kleur.
 De lipbalsem verzorgt je lippen wel goed en geeft een mooie glans.
En ook een heel licht roze kleurtje, alleen wanneer je veel pigment in je lippen heb zal je niet veel van de kleur zien.

 Dan de blauwe lipgloss.
Toen ik deze zag staan in het schap dacht ik eerst, wat moet ik met een blauwe lipgloss?
Maar het leek mij toch wel leuk om deze voor mijn blog te testen!
De kleurnaam.
 De lipgloss of nectargloss, zoals deze eigenlijk heet, heeft een kleine kwastje.
Alleen is deze vrij hard waardoor deze lastig aanbrengt, niet echt fijn.
Dan heb ik liever zo'n sponsje!

 De gloss heeft een lichtblauwe gloed zonder shimmer.
Toen ik deze swatsch maakte vroeg ik mij al af hoe deze zou staan bij mij.
Ik heb nogal een bleke huid en om dan een koele lichtblauwe kleur op je lippen te dragen, tja.

 De verpakking ziet er mooie en strak uit en hier ook weer het leuke design.

 De gloss lijkt hier doorzichtig, maar in het echt heeft deze een lichtblauwe gloed.
Ik heb deze even opgehad maar er toch maar weer afgehaald.
Mijn huid kreeg, door de gloss kleur, namelijk een wat bleke en grauwe gloed toen ik deze lipgloss aanbracht.
Niet echt mooi, dus ik heb deze er maar weer snel afgehaald.

 Dan de jelly cheek tint.
De jelly zit in een klein rond potje met een zilveren dop met design.
 Wanneer je deze opendraait zien je de jelly.
Dit is een fel rode doorzichtige kleur die qua substantie erg dun is.
 Jelly!
 Zoals je kan zien is deze vrij doorzichtig en heeft een lichte rode tint.
 Je kan deze jelly cheek tint zowel op je wangen als op je lippen gebruiken.
Hier heb ik de jelly geswascht op mijn lippen.
Het geeft een mooie licht rode kleur.
Eerst voelt het wat nat aan op je lippen, maar dit trekt snel in.
En blijft daarna lang zitten.

Reacties

  1. Superleuk!
    Ik heb ook alle eyeshadow pencils.
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er leuk uit allemaal!

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke review, ik heb zelf van die collectie nog blauwe nagellak ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb 1 lakje en twee oogschaduw pennen gekocht! Echt een leuke le

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een blauwe lipgloss is wel cool, maar idd niet echt aantrekkelijk =] De jelly cheek tint daarintegen geeft wel een mooi effect!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?