Catrice Hip Trip Review

De nieuwe LE Hip Trip van Catrice staat al een tijdje in het schap.
Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik deze LE niet een van de leukste vond en ook niet dat er echt veel bijzonders tussen zat.
Wel heb ik 2 van de lakjes en 2 lipsticks van deze collectie gekocht.
Zowel de lakjes als de lipsticks hebben een zilveren dop/huls en daarop een wavy print.
Het design ervan is in ieder geval wel leuk te noemen.D


De lipsticks zitten in een mooie en dunne huls.
Wat eigenlijk al de pigmentatie verraad van de lipsticks.
De meeste lipsticks die in zo'n smalle huls zitten zijn over het algemeen vrij sheer en dus maar licht dekkend.
Zo ook deze, alhoewel Catrice zegt dat de lipsticks goed gepigmenteerd zijn met een glossy glans.
Wat er wordt gezegd over de glans klopt, maar niet over de pigment dus.


De lipsticks hebben een ronde vorm, waardoor ze veel weg hebben van een lipbalm.
En eigenlijk zijn het ook gewoon getinte lipbalms.
Er waren in totaal 3 kleuren te koop waarvan ik er 2 heb.
c01 The Salmon Dance - zou een zalm kleurtje moeten hebben
c02 Wheels on fire - zou dus een licht rode kleur moeten hebben
Maar om het zo maar te zeggen; de zalm is te moe om te dansen en de wielen zijn net geblust.


En dit zijn de swatsches.
Boven The Salmon Dance en onder Wheels On Fire.
Waar is de pigment gebleven die Catrice beloofde?
Van de eerste kleur is amper iets te zien, alleen een heel lichte gloed.
En op je lippen is deze kleur helemaal niet te zien, maar alleen een glans.
De onderste, Wheels On Fire, heeft wel al iets meer kleur.
Dit is meer een getinte lipbalm.

Hier heb ik Wheels on Fire op mijn lippen.
Deze geeft een lichte roze/rode kleur aan je lippen.

Wel verzorgen ze je lippen goed en drogen ze niet uit.
Ook de glans is wel mooi, alleen erg jammer van de pigment.
Maar de zoete geur is ook wel weer fijn.      
De prijs is €3,99 en eerlijk gezegd vind ik alleen Wheels on Fire wel leuk.
Maar als je zou vragen of ik ze weer zou kopen dan zou ik nee zeggen.
Ik heb liever iets meer kleur.
Maar het zijn prima getinte lipbalsem.


Ook bevatte deze LE verschillende lakjes, waarvan ik de roze varianten kocht.
Het design van de dop ziet er leuk uit.
Verder zijn de flesjes zoals we van Catrice gewend zijn.

Het kwastje vind ik fijn werken, omdat de lekker breed is.
Wel had de afronding iets mooier en preciezer gemogen, maar dat vind ik een bijzaak om eerlijk te zijn.

Beide lakken hebben dezelfde naam als de twee lipsticks.
Dit valt mij eigenlijk nu pas op.
De bovenste is The Salmon dance (en hier heeft de zalm wel zin om te dansen) en de onderste is Wheels on Fire.
The Salmon Dance - een licht zalmroze lakje met een lichte shimmer erin
Wheels On Fire - een medium roze lak met een lichte shimmer, alhoewel ik bij deze naam eerder een rood getint lakje zo verwachten, maar goed.

Beide lakjes dekken in 2 laagjes en drogen snel.
Ook is de pigment goed en blijven rond de 3 a 4 dagen mooi zitten (wel zonder top of basecoat)
Waar ik de lipsticks niet zo vind, vind ik de nagellakjes erg fijn en mooi.
Passen ook goed bij de lente/zomer!
De prijs is €3,99.


Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?