Favoriete Mei

Klik op foto voor groot formaat
Mijn favoriete van de maand Mei.
Een beetje aan de late kant, het is inmiddels alweer Juni, maar beter laat dan nooit.
Klik op foto voor groot formaat
Een fijn multi functionele creme is deze van Embryolisse.
Ik vertel er nog niet teveel over want vanmiddag komt de review online.
Maar het wil al veel zeggen als een product voorbij komt in mijn favoriete artikel!
Klik op foto voor groot formaat
Een tijdje geleden bracht Andrélon de natuurlijk puur lijn uit, met o.a daarin deze anti-klit spray.
Dit is echt de fijnste anti-klit spray die ik in tijden heb geprobeerd.
Totaal niet vet en ruikt heerlijk fris naar groene thee.
En ontklit echt goed.
Klik op foto voor groot formaat
De BB cream van skin79 hebben jullie volgens mij al veel vaker voorbij zien komen, mnaar ik vind deze gewoon echt super fijn.
Deze wissel ik af met de Rimmel match perfection in 100 ivory.
Inderdaad de lichtste kleur en dat in de zomer, maar mijn huid wordt dan ook totaal niet bruin uit zichzelf.
Hoogstens een heel erg licht kleurtje zie je bij mij en dan moet je nog goed kijken.
De foundation dekt perfect en geeft je huid een mooie matte glow.
Bij de assortimentsupdate bracht catrice een oogschaduwbasis uit in een potje, de Prime and Fine eyeshadow base.
Deze is een beetje sticky en hierdoor blijft je oogschaduw echt perfect zitten.
Ik vind deze eigenlijk zelfs nog fijner dan die van essence.
Klik op foto voor groot formaat
Het absolute nude palette van catrice heb ik sinds deze uitkwam in mijn everyday bakje zitten.
En pak ik dan ook elke keer als ik een nude look wil maken.
Echt mooi gepigmenteerde kleuren die goed samen passen.
Klik op foto voor groot formaat
Een product wat ik vroeger eigenlijk nooit gebruikte maar nu haast elke dag.
Concealer.
Deze van catrice dekt erg goed en werkt super.
Voor concealer had ik nog geen goede kwast en daarom kocht ik deze fijne van Kruidvat.
Deze werkt hier goed voor en heeft fijne stugge haartjes waarmee je de concealer aan kan brengen.
Klik op foto voor groot formaat
Deodorant hoort er natuurlijk ook bij en deze van dove houd je oksel geur en zweet vrij.
Het is een creme stick die makkelijk aanbrengt en echt geen witte strepen achterlaat.
Meestal gebruikte ik een roller of spuitbus deo.
Maar deze is echt super fijn en werkt veel fijner, want de deo hoeft ook niet te drogen en je ademt geen spray in.
Klik op foto voor groot formaat
Dit setje kocht ik een tijdje terug bij Yves Rocher en is van de Hydra Vegetal lijn.
Ik was namelijk op zoek naar een goede gezichtsverzorging, omdat ik de laatste tijd veel last had van onzuiverheden in mijn gezicht.
Nu ik deze producten gebruikt heb ik daar veel minder last van!
De creme (tube) heb ik inmiddels ook al gekocht in een potje (de fullsize) want de tube is zo goed als leeg.
Is dun van substantie maart trekt snel in en verzorgt je huid erg goed.
De tonic (links) en de milk (rechts) zijn ook erg fijn, maar ook bijna op.
Misschien dat ik deze ook nog eens een keer bestel, alleen ik vind ze op zich wel vrij prijzig.
En ik twijfel eigenlijk of de tonic en de milk wel echt helpen en het niet alleen de creme is die zo goed werkt.
Want als ik van tonic en milk wissel met een ander merk dan merk ik geen verschil.
Maar wel als ik van creme wissel.

Nouja, ik zie nog wel of ik ze bestel.
De creme heb ik in ieder geval voor vast!
Klik op foto voor groot formaat
Ook had ik deze maand nog een aantal fijne lipproducten die ik vaak heb gebruikt.
De Stay 3d glossy lipgloss van rimmel.
Heeft een erg mooi glans en shimmer en ziet er lekker zomers uit.
Trouwens is deze en de andere 2 kleuren nu te koop bij de drogist!
Een andere lipgloss van rimmel die ik erg vaak gedragen heb is een nude roze kleurtje van de vinyl max lijn.
Heeft een supergrote applicator, maar werkt juist erg fijn.
En de kleur past perfect voor elke dag en gelegenheid.
Natuurlijk ontbreken ook de lipbalms niet.
Beide hebben een lichtrood kleurtje.
De miss sporty dr. balm ruikt lekker zoet en geeft een lichte kleur.
En maakt daarnaast je lippen fijn zacht.

De lip balm stick van de Hema kerstcollectie van vorig jaar gebruikte ik ook vaak.
Geeft net een licht kleurtje wat er toch wel mooi uitziet.
Hoewel deze LE is zag ik deze afgelopen zaterdag nog bij de Hema staan.
De lip balm sticks stonden gewoon boven op het schap en het waren er best nog veel van beide 2 kleuren die er toen waren.
En voor zover ik weet kwamen ze niet in het vaste assortiment.
Misschien dat ze deze nog over hadden?
In ieder geval kan je ze dus nog gewoon kopen als je deze wilt hebben.
Weet alleen niet of dit bij alle filialen het geval is.

Dit waren mijn favorieten van de maand Mei.
En een heleboel tekst ;)
Heb jij nog fijne producten gevonden in Mei?

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?