Herome mini French Manicure set


Naast dat Herome leuke gekleurde lakjes heeft, heeft Herome ook 2 verschillende sets voor French Manicure.
Een grote set en een mini setje.
Zelf heb ik het mini setje, omdat ik de fullsize set nogal aan de prijzige kant vind, namelijk boven de €20.
Mijn toch net iets te duur voor basic french manicure lakjes.
Dit kleine setje was een hele tijd terug in de aanbieding voor iets van €8.
Is nog wel steeds ong. €2,50 per flesje, maar in ieder geval wel goedkoper dan de fullsize set.

De mini's komen in een klein tasje met op het kartonnetje een instructie hoe je deze moet gebruiken.
Op zich een beetje onnodig een gebruiksaanwijzing voor hoe je een French Manicure moet maken.

De flesje zijn vrij klein en hebben een schuine dop.
Zien er voor mini's wel leuk en netjes uit en lijken op de grote variant.

Wat wel jammer is is dat de kleuren, vooral de witte, vrij transparant zijn.
Je krijgt dus een vrij transparante French Manicure look.
Niet zo als ik had verwacht en hoe ik altijd er een maak.
Best jammer, want het had een goed setje kunnen zijn voor op reis.
Als deze op zijn koop ik het setje in ieder geval niet meer, omdat ik ze nogal vind tegenvallen voor die prijs.
Alleen de topcoat is goed.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?