KIedingtrends van de catwalk, opzichtig of niet?

Elk seizoen zijn er op de catwalk andere trends te zien.
Soms draagbaar, maar ook wel eens outfits die vrij opvallend zijn.

Sommige kledingtrends vind ik er wel leuk uit zien, maar er zijn ook best outfits die ik nooit van mijn leven aan zou trekken.
Gewoon omdat het totaal niet mijn smaak is of omdat ik het te opzichtig vind.

Vaak zijn sommige outfits wel een goede manier van inspiratie en die je dan kan aanpassen naar je eigen smaak.
Ik zelf zal nooit echt een modepopje zijn, omdat ik er gewoon weg niet zoveel mee heb.
En ik ben ook niet iemand die meedoet met alle trends.
Als ik een trend leuk vind kijk ik hoe ik deze kan toepassen in mijn eigen smaak.

Wel zou het handiger zijn als modeontwerpers kijken of iets ook daadwerkelijk draagbaar is of dat het meer iets is wat je eerder in een moderne kunst museum zou zien en totaal niet draagbaar is.
Maar aan de andere kant trekken de modeontwerpers met opzichtige kleding ook wel weer publiek.

Ik vind dat sommige outfits net iets te veel van het goede zijn.
Want vind jij?

Reacties

  1. Het is maar weinig dat ik jurken op de catwalk ook echt in het straatbeeld zou zien, behalve als Lady Gaga ze draagt ofzo. De inspiratie is er zeker, maar zelf zou ik het niet dragen.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?