Nail-challenge nr. 13 Animal print

Bij deze 13e nail-challenge koos ik voor een panterprint met zomerse kleuren.
Want het thema voor deze keer is animal print (dierenprint)
Een van de leukste prints vind ik de panterprint.
Deze kan eigenlijk altijd wel in een nail-art en is gewoon in heel veel kleuren te maken.


Misschien wel een beetje ''fout'' de panterprint, maar ik vind het er wel leuk uitzien.
En ook best wel goed gelukt.
Maar dit is dan ook een nail-art waar maar weinig bij mis kan gaan.
Misschien zelfs alleen de kleuren combo.
Eigenlijk was het de bedoeling dat ik in plaats van een parelmoer witte basis een creamy wit zou gebruiken, maar deze had ik toen ik deze nail-art maakte niet meer in mijn stash.
Dus vandaar.
Maar ziet er nog prima uit.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?