Nail-challenge nr. 14 Flowers

Ik hou wel van bloemen en aangezien het nu lekker weer is en de bloemen buiten volop bloeien, nochtans bij mij op de veranda, maakte ik deze bloemen nail-art.
Die ik omdoopte naar de naam lovely flowers, want ik vind bloemen nu eenmaal mooi.

Als basis gebruikte ik een neongroen lakje.
De basis eronder was wel wit, want anders had het neon groen niet te zien geweest.
Wel jammer, want ik heb nog geen echt uit zichzelf dekkende neon nagellak gevonden.
Als je er een weet, let me know.
De bloemen zijn vrij eenvoudig te maken.
Het enige wat je nodig hebt zijn gekleurde lakjes, een stukjes karton om de nagellak op te druppen en een dottingtool.

Als eerste zette ik met een geel lakje stippen op de plekken waar ik de bloemen wilde hebben.
Dit werden de midden stukjes voor de bloemen.
Het enige wat je daarna nog moet doen is vier stippen om de gele stip heen zetten in een kleur.
Ik koos voor drie bloempjes in drie verschillende kleuren.
En klaar zijn je bloemen nagels!
Finish met een topcoat en klaar.
Tip: leuk om een geurende topcoat te gebruiken, ruiken de bloemen nog echt ook!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?