Doorgaan naar hoofdcontent

Tag: what make you happy

Een hele tijd terug vond ik de tag what make you happy.
Dus een tag over dingen die je vrolijk maken/waar je vrolijk van wordt.
Deze leek mij leuk om te doen, omdat je beter vrolijk kan zijn.
Ziet alles er ook een stuk leuker en zonniger uit.
Maar laten we gaan kijken naar de tag!
Van welke mensen om je heen word je blij?
Mijn ouders en grootouders, ik kan altijd bij ze terecht als er iets is. En het is altijd gewoon super gezellig samen. Want alleen zijn is ook maar niets overigens.
Van welke make-up producten word jij blij?
Van make-upjes met lekker vrolijk en opvallende kleurtjes. Ik hou wel van wat kleur in make-up.
Van welke film word je blij?
Zou niet echt zo een film kunnen noemen, hangt helemaal van de film af.
Van welke muziek word jij blij?
Zelfde als bij de vorige vraag. Meestal luister ik naar de muziek van Nick & Simon.
Van welke internet site word je blij?
Heb niet echt een site waar ik blij van word. Wel wordt ik er blij van als ik bedenk wat ik tot nu toe allemaal heb gedaan en bereikt met mijn eigen blog. En ook nu met mijn nail-art blog erbij.
Van welk eten word je blij?
Van mijn moeders draadjesvlees. Dit kan mijn moeder echt als een van de beste maken en smaakt echt super lekker, jammie!!
Van welke momenten word je blij?
Samen zijn met de mensen waarvan ik houd, leuke dingen doen en van pakjes.
Met welke eigenschap van jezelf ben je blij?
Dat ik het meerendeel van de tijd goedgehumeurd ben. Ook mijn vrolijkheid en optimisme.
Van welke hobby word je blij?
Bloggen en alles wat met beauty te maken heeft.

Reacties

Populaire berichten van deze blog

10 redenen waarom de zomer leuk is...

Vandaag is het officieel zomer! Als ik heel eerlijk ben is dit niet een van mijn favoriete seizoenen, eigenlijk mijn minst favoriete seizoen. De meeste van jullie zullen dit vreemd vinden, maar ik vind de zomer toch echt veel te warm. Ik heb liever de herfst en de winter. Alhoewel de lente ook wel fijn is. Maar waarom maak ik dan dit artikel? Omdat er toch ook wel leuke kanten aan de zomer zijn, afgezien van de hitte. Mijn 10 redenen waarom de zomer leuk is!

Catrice Kaviar Gauche

Een jaar geleden kwam voor het eerste een Catrice Kaviar Gauche limited edition in de schappen te liggen, wat echt een groot succes was. En nu gaat Catrice daar mee verder onder dezelfde naam, maar met een hele andere collectie.