Bourjois mini nagellak




Bourjois bracht een tijdje terug vanwege het 150 jarige bestaan een aantal Bourjois mini nagellakjes uit.
In totaal zijn er 15 verschillende kleuren van de nagellakjes, dus voor ieder zal er wel een kleurtje bij zitten.
Ik ontving een tijdje terug een mini lakje in een koele lila kleur.
De lakjes hebben geen namen, maar wel jaartallen.
De koele lila kleur is 1995.

De flesjes zijn schattig klein en zijn dus makkelijk mee te nemen op reis.
Ik vind het flesje er ook goed uitzien, want meestal heb je dat mini lakjes een minder mooi flesje hebben.
Maar dat is hier niet het geval en heeft dezelfde uitstraling als andere lakjes van Bourjois alleen dan in gekrompen mini variant ;)
Het kwastje is ook echt mini te noemen en vrij klein.
Dit lakt iets lastiger dan met een normale grootte van kwastje, maar is nog best te doen.

Het lakje heeft een koele lila kleur met een blauw/paarsige glans erin.
Een erg mooie kleur.

De lak dekt in twee laagjes en is goed egaal aan te brengen.
Ook is de droogtijd snel, wat ik altijd erg fijn vind aan nagellak.
De kleur vind ik zelf erg mooi bij mijn huid passen.
De houdbaarheid is ook erg goed.
Het lakje blijft er bij mij namelijk 4 a 5 dagen mooi opzitten.\

Echt een mooi lakje van goede kwaliteit.
Naast de mini nagellakjes heeft Bourjois nog verschillende andere nagellakken in het assortiment.
De prijs is ook mini, want voor een lakje betaal je namelijk maar €2,99.

Deze review bevat producten die door een merk of bedrijf zijn opgestuurd.


Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?