Dove Split Ends Rescue producten


Zelf heb ik lang haar en dit vind ik altijd heel mooi staan.
Alleen is er een nadeel bij lang haar.
Het heeft namelijk sneller kans op gespleten haarpunten, niet bepaald fijn en ziet er ook niet zo mooi uit.
Daarom komt Dove nu met de nieuwe Split Ends Rescue haarproducten.

De producten hebben allemaal dezelfde kleur verpakking, wit met grijze en mintblauwe details.
Ziet er mooi en basic uit en zo is het in het schap ook meteen duidelijk dat deze producten van Split Ends Rescue zijn.

De verpakking ligt fijn in de hand en is ook makkelijk open te krijgen.
De shampoo bevat net als de andere producten het Active Sealing serum wat er voor zorgt dat het haar 80% minder gespleten punten heeft (na 3 keer gebruik).
En dat het het haar helpt op tot op het celniveau, dus vanbinnen uit.
Mooie belofte.
Maar is deze ook waar?


De shampoo heeft een parelmoer glans en ruikt fris en verzorgend.
Van de shampoo heb je maar weinig nodig en is dus zuinig in gebruik.
De structuur is ook niet te dik, maar ook weer niet te dun.
Zeg maar er net tussenin.
Wanneer ik de shampoo op mijn haar doe, schuimt deze goed en ruikt erg lekker.
Na het uitspoelen voelt mijn haar niet stroef aan, maar juist zacht.
En wanneer het droog is ziet het er glanzend en verzorgt uit en is mijn haar makkelijk doorkambaar.

Ingredienten.

Erg fijne shampoo met een fijne geur.
€3,89


De conditioner is erg fijn om in combinatie te gebruiken met de shampoo.
Nu is het altijd wel handig om de conditioner te gebruiken die bij de shampoo hoort, zodat het net allemaal weer wat beter werkt.
Zo ook deze conditioner.
Deze maakt mijn haar net weer wat zachter en glanzender in combinatie met de shampoo.

De conditioner is wat dikker van structuur, een beetje creme-achtig zelfs.
Toch is deze makkelijk te verdelen over de onderkant van mijn haar.
Ik gebruik conditioner alleen in de onderkant van mijn haar, omdat het anders snel vettig wordt.
Dit heb ik overigens bij elke conditioner.
Deze ruikt hetzelfde als de shampoo, fris en verzorgend.
Na gebruik voelt mijn haar erg zacht aan.

Ingredienten.

Fijne conditioner die goed samen gaat met de shampoo.
€3,89


En last but not least een leave on treatment.
Dit is een verzorgend product wat je op je haar doet, maar verder niet uitspoelt.
Je zou het als het ware kunnen vergelijken met een serum.

Deze heeft een vrij dunne en milky substantie.
Wat erg handig is, is dat de verpakking een pompje heeft waardoor je makkelijk en snel de juiste hoeveelheid hebt.
En dus niet al snel teveel pakt.
Aan een pompje heb ik genoeg voor mijn haar.
Dus ook nog eens zuinig in gebruik.

Doordat het zo dun is is deze makkelijk door je haar te verdelen.
Wat ik erg fijn vind ik dat je haar er totaal niet vet van wordt of er vet door aan gaat voelen.
En ook hier ruik je dezelfde geur als bij de andere producten.
Dus qua geur combineren de producten ook goed met elkaar.
En ook hier krijg je zacht en glanzend haar van.
Naast dat je de leave on treatment ook los kan gebruiken, dus zonder dat je daarnaast de shampoo en de conditioner gebruikt, kan je deze er ook goed mee combineren.

Ingredienten.

Fijne leave on treatment.
€5,99


Alle drie de producten vind ik erg fijn en maken mijn haar zacht, verzorgd en glanzend.
Of het ook daadwerkelijk op celniveau werkt, daar kan ik verder niet veel over zeggen.
Maar ik vind de producten wel goed werken.
En lekker ruiken!

Deze review bevat producten die door een merk of bedrijf zijn opgestuurd.

Reacties

  1. De treatment zou ik zeker eens willen proberen, want hoe minder split ends des te beter.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?