Nagellaktrends voor de herfst/winter van 2013-2014

Hoewel het nog steeds zomer is komen de herfst en de winter er dan toch echt weer aan.
Nog een maandje en dan is het alweer herfst.
Zelf heb ik hier totaal geen probleem mee, want ik hou meer van de herfst en de winter.
En natuurlijk van de nieuwste collecties en trends die er dan weer komen.

Ook met nagellak zie je weer een aantal trends voor de spoedig komende herfst en winter!

Wat ik vooral veel terug zie komen zijn de donkere tinten zoals donkerblauw, wijnrood, paars en zwart.
Echte herfst en winterkleuren.
Waarvan ik zelf wel hou, vooral wijnrood en donkerblauw tinten vind ik erg mooi.
Maar ook juist wat lichtere kleuren zoals grijs en zilver.
En grijs in een matte variant met fluweelfinish.
Een zilveren vind ik altijd wel leuk voor de winter en dan met name voor de feestdagen.
Catrice heeft met de laatste assortimentsupdate ook een mooie zilver lakje aan het assortiment toegevoegd.
Als je goed kijkt in de winkels naar de producten en dan met name naar de kleuren die merken uitbrengen, kan je ongeveer al inschatten wat de precieze kleurentrends worden voor het komende seizoen.
Bruin zal je ook veel gaan zien.
Niet echt een kleur die ik spontaan zou kiezen, maar wel leuk om een nail-art voor de herfst op te maken.
Een trend die ik erg leuk en mooi vind, zijn toch wel de metallic kleuren en dan met name in goud en zilver.
Deze is op veel manieren toe te passen zoals je op de bovenste foto goed kan zien.
Ook rood zie je terug komen in verschillende tinten.
Zelf vind ik de vooral de donker rode en bordeaux tinten het mooist.
Van felrood hou ik nooit zo.
Ik heb deze kleur wel eens opgehad, maar ik kan er maar niet aan wennen.
Een paarse bessen kleur, i like!
Past echt goed bij de herfst.

Zo als je kan zien zit er wel wat variatie in de trends voor komende herfst en winter.
Voornamelijk veel donkere kleuren.

Wat vind jij de mooiste herfst en winter kleuren voor nagellak?

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?