Nail challenge nr 15 Delicate Print

Een delicate print voor de 15 nail challenge.
Ik wist niet echt goed wat ik moest denken bij een delicate print, want wat is dat nu eigenlijk?
Gelukkig hebben we daar google voor en kwam ik er achter dat dit een soort van print is wat je kan vergelijken met kant en fijne, kleine printjes zoals bloemetjes.
Dus koos ik voor kleine bloemetjes.


Als basiskleur koos ik een zachtroze lakje van Trind.
Daarop maakte ik met drie van de holografische lakjes van de Hema bloemetjes.
De paarse, koper en groene holografische lakjes.
Het lijkt misschien wat lastig om bloemetjes te maken, maar deze methode is vrij simpel.
Het is in principe hetzelfde als panterprint maken.
Alleen zet je nu niet als eerst een grote stip en zet je de lijntjes dichter op elkaar om blaadjes te maken.
In het midden zet je een klein stipje als hart van het bloemetje en om het af te maken zet je bij elke bloem twee groene streepjes als blaadjes.
En klaar is je delicate bloemen nail-art!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?