Nail challenge nr16 Tribal Print

Voor deze nail challenge is het de bedoeling dat ik een tribal nail-art maakte.
Nu wist ik niet precies wat een tribal nail-art is, dus dit zocht ik even op bij google.
Dit zijn vooral nail-arts met veel, naar mijn idee, grafische lijnen, stippen, driehoeken en kleuren.
Zelf maakte ik deze Tribal nail-art.


Ik gebruikte een holografische blauwe lak van Hema als basis.
Daarover trok ik in het midden een streep met een goudkleurige lak van Gosh.
Aan de zijkanten heb je dan nog, aan elke kant, 1/3 deel blauw over.
Op het goud maakte ik met een zwarte lak van Gosh strepen en stippen.
En klaar is de tribal nail-art.

Deze is vrij eenvoudig, maar je kan het natuurlijk maken hoe jij dit wil.
Zelf vind ik tribal nail-art niet echt mijn ding.
Ik hou meer van bloemetjes en kleine priegelwerkjes, zoals sterretjes, maken.

Reacties

  1. Het is zo'n leuke nail-art en de blauwe Hema lak ziet er geweldig uit!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?