Stash update blushes

Vandaag het derde deel van mijn stash update.
In deze stash update ga ik jullie mijn blushes laten zien.
Deze keer niet in een filmpje, omdat er van de week nog een filmpje online komt en er anders een overload aan filmpjes komt.
En ook is dit maar een klein deel van mijn gezichtsproducten stash.
Misschien dat ik nog eens een complete update doe van mijn gezichtsproducten lade en dan wel in een filmpje.
Want dan is het gewoon wat meer en leuker om in een filmpje te zien, lijkt mij tenminste.

Maar nu op naar mijn blush stash.

Mijn gezichtsproducten zitten in de onderste lade.
Daarin heb ik allemaal verschillende plastic bakjes, waarin ik de producten opberg.
De blush bak/mandje staat aan de rechterkant van de lade.
Ik heb, zoals jullie kunnen zien, best veel blushes.
Veel verschillende kleuren en soorten.
Deze blushes zaten in een make-up set van de Wibra.
Een peachy en een felle roze.
En voor make-up van de wibra zijn ze wonder boven wonder nog goed gepigmenteerd ook.
Dan een aantal blushes waar ik er elk maar een van heb van dat merk.
De blush van fogan is een donkerroze matte blush.
Hier hebben jullie ook al eens een review van kunnen lezen.

Dan een blush van gosh, deze heb ik ook in bronzer variant in mijn bronzer bakje.
Net allemaal verschillende kleuren taartpuntjes en een erg mooie glans.

Dan een blush van etos van de zomercollectie, maar deze zit ook in het vaste assortiment.
Geeft een mooi naturele blos en een mooie en subtiele glans.
Deze vind ik erg fijn om te gebruiken.

Dan een duo blush van african beauty, waarvan ik ook een bronzer heb.
Deze is vrij lastig verkrijgbaar, ik kwam deze toevallig tegen bij de DA, maar dat is al weer een hele tijd terug.
De blushes zijn erg gepigmenteerd, dus hier heb ik maar weinig van nodig.
De lichtroze kleur is een van mijn favoriete kleuren
Ook heb ik drie blushes van MAX make-up in mijn stash.
Deze komen van de action en zijn erg goed gepigmenteerd voor maar €0,89 cent.
Hier heb ik een lichtroze, een felroze en een bruinroze van.
De laatste is iets te donker voor mij als blush, dus ik denk dat ik deze over ga zetten naar mijn bronzer bakje.
Dan mijn Catrice blushes.
Hier heb ik er best veel van net als bij Essence.
Drie duo blushes en een oude blush.
De duo blushes in een zachtroze, peachy en erg licht roze kleur.
En de oude variant in een zacht roze kleur.
Deze is ook tevens een van mijn oudste blushes en nog steeds erg mooi.
Twee wat apartere zijn deze.
Een blush mousse en een jelly.
De blush mousse in een lichte girly roze kleur.
Ik heb deze alleen een keer per ongeluk laten vallen waardoor het fluffy achtige van de mousse min of meer weg is.
Maar nog steeds te gebruiken, alleen wel jammer.
De jelly gebruik ik het minst van allemaal, omdat ik dit gewoon het minst fijn vind werken.
Een lichte rode kleur, die al snel te veel is.
Maar wel leuk voor op mijn lippen.
Daar vind ik het juist wel weer leuk staan.
Nog drie van catrice.
Een ''planeet'' achtige blush.
Een vrij lichte kleur die je amper ziet, maar wel mooi subtiel is.
De ombre blush vind ik erg mooi en geeft een mooie naturele blos.
Ook de onderste, een donkerder roze, geeft een mooie blos.
Beide hebben een mooie shimmer.
Dan al mijn essence blushes.
Een cream to powder blush in een warme tint die makkelijk aanbrengt en er mooi uitziet.
De blush souffle heeft een koele roze kleur en vind ik erg mooi.
En is ook een favoriet van mij.
Mijn enige stickblush is van essence, maar de is gebroken.
Nog wel te gebruiken en een mooie roze/peachy kleurtje.
De blush met meerdere kleuren erin, die een super mooie glow geeft.
Een oudroze blush die door de hoeveelheid shimmer meer een highlighter lijkt.
Nog een favoriet, een knalroze blush die ik voorzichtig aan moet brengen omdat de zo gepigmenteerd is.
Dan een blush die een beetje tegen viel.
Deze had ooit mooie glanzende lijntjes, dit bleek een overspray te zijn.
Wel een mooie kleur maar jammer van de overspray.
Wat ook het geval is bij deze blush.
Leek een mooie gouden gloed te hebben.
Ga ik er een keer met mijn kwast over, is dit weg!!
Zo jammer.
Dan een oudroze blush en een blush met meerdere roze tinten erin.
En als laatste een vrij oude essence blush.
Zo dat waren al mijn blushes.
Best wel veel als ik het zo bekijk.
En het valt mij ook op dat ik veel roze tinten heb en ook veel van LE.

Heb jij ook een favoriete blush? Welke kleur vind jij het mooiste voor blush?

Reacties

  1. Zou wel eens graag een stickblush of blush mousse willen proberen. De felroze van MAX heb ik ook en gebruik hem met plezier. Een favoriet en lievelingskleur verandert nogal vaak.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mocht je er naar een op zoek zijn, Essence heeft ook een soort mousse blush in het vaste assortiment, deze heet de souffle touch blush.
      Dit is ook een mousse blush.

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?