Doorgaan naar hoofdcontent

Ben jij een impuls shopper?

Ik denk dat iedereen wel van winkelen houd, in ieder geval ik wel!
Maar toch zie je dan nog verschil, ook al shop je graag.
Zo spaart de een voor de producten die degene graag wil kopen en maakt wishlist.
Terwijl de ander het gelijk koopt wanneer die het ziet staan in de winkel.
En dus een impuls shopper is.
Nu mijn vraag.
Ben jij een impuls shopper?


Zelf zit ik er tussenin.
Ik maak wel een wishlist van producten/spullen die ik graag wil hebben en ga er dan ook voor sparen.
Maar ik heb ook weleens, wel wanneer ik er geld voor heb, spontaan iets koop wat ik graag wil hebben.
Zoals laatst het Liquid Sand lakje van OPI Minnie Mouse.

Maar andersom heb ik het ook.
Zo wou ik al tijden, echt al bijna 1,5 jaar, erg graag de eau de toilette Guess Seductive hebben.
Maar deze vond ik steeds te duur, namelijk €54.
Niet echt wat je noemt goedkoop voor een eau de toilette.
Maar nu zag ik deze van het weekend in de folder van het Kruidvat staan voor €19.
Stukken beter qua prijs.
Nog steeds wel een redelijk hoog bedrag voor een geur, maar liever €19 dan €54 ervoor betalen.
Dus besloot ik deze vandaag te kopen en het is echt een heerlijke geur!

Dus ja ik zit er een soort van tussenin.
De ene keer ben ik een impuls shopper en de andere keer kan ik er echt tijden voor sparen of een wishlist maken.

Hoe zit het met jou? Ben jij een impuls shopper?

Reacties

Populaire berichten van deze blog

10 redenen waarom de zomer leuk is...

Vandaag is het officieel zomer! Als ik heel eerlijk ben is dit niet een van mijn favoriete seizoenen, eigenlijk mijn minst favoriete seizoen. De meeste van jullie zullen dit vreemd vinden, maar ik vind de zomer toch echt veel te warm. Ik heb liever de herfst en de winter. Alhoewel de lente ook wel fijn is. Maar waarom maak ik dan dit artikel? Omdat er toch ook wel leuke kanten aan de zomer zijn, afgezien van de hitte. Mijn 10 redenen waarom de zomer leuk is!

Catrice Kaviar Gauche

Een jaar geleden kwam voor het eerste een Catrice Kaviar Gauche limited edition in de schappen te liggen, wat echt een groot succes was. En nu gaat Catrice daar mee verder onder dezelfde naam, maar met een hele andere collectie.