Betere foto's

Even een kort berichtje tussendoor.

Vanaf het volgende artikel zullen er mooiere en betere foto's bij de reviews en de artikelen staan.
Niet omdat ik een nieuwe camera heb gekocht met spiegelreflex, hiervoor ben ik wel aan het sparen alleen deze kosten best wat, maar omdat ik de instellingen heb aangepast op macro stand voor de swatsch en review foto's.
Ik maak nog steeds foto's met mijn camera die ik altijd gebruikte, alleen heb ik nu pas de macra stand gevonden.
En dat terwijl ik de camera al iets van 5 jaar heb, shame on me!
Maar beter laat dan nooit.

De swatsch en review foto's vind ik er zelf veel mooier en scherper uitzien.
Ook zijn de kleuren van de producten hetzelfde als in real life.
De stukken beter, want zelfs de shimmer zie je nu beter.
En misschien helpt de HD SD Card ook wel wat die ik nu in mijn camera heb, wie weet.

Dus vanaf het volgende review artikel mooiere en betere foto's!

Reacties

  1. Oh wauw dat is best spannend dat je nu de macro hebt gevonden. Maakt inderdaad wel wat verschil uit. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?