Budgettips voor waxmelts


Nu het weer Herfst is, al komen er volgens het weerbericht nog wat warme zomerdagen, vind ik het weer knus en gezellig om mijn geurbrandertje aan te hebben.
Vooral als het straks weer echt herfstweer is.
Ik zocht al een hele tijd naar waxmelt en vond deze toen bij de Kruidvat waar ze deze tijdelijk hadden.
Deze kon je er voor €2 per pakje van 4 halen, best wel prijzig vind ik.
Het gaat namelijk maar 3 a 4 keer mee.
Daarom ging ik op zoek naar goedkopere waxmelts en deze vond ik bij de Wibra.

De wibra heeft deze kleine waxmelts bij de home accessoires staan.
Het zijn, in vergelijking met die van Kruidvat, wel kleine waxmelts.
Maar hierdoor kan ik ze wel in mijn oude geurbrandertje gebruiken.
Wat niet kon bij die van Kruidvat en waarvoor ik een nieuwe, oftewel extra geurbrander, kocht die groter was bij het kommetje bovenaan.
Wat ook handig is is dat je ze doormidden kan breken, waardoor je er twee keer zolang mee kan doen of wanneer je een minder sterke geur wil hebben.
En ze zitten individueel verpakt waardoor de geur goed blijft.
Wat wel jammer is is dat er maar drie geuren te koop zijn, tenminste bij de Wibra bij mij in de buurt.
Daar waren er alleen de geuren rose, vanilla en jasmine te koop.
De Jasmine, oftewel Jasmijn, ga ik denk ik door de helft gebruiken, omdat deze vrij sterk ruikt.


En dan het beste er eigenlijk van.
De waxmelts kosten maar €0,89 cent.
Echt goedkoop.
Want ik heb deze nog nergens anders zo goedkoop gezien.
En de geuren zijn ook erg lekker.
Wanneer je ze bij het Kruidvat koopt, als die ze nog heeft, betaal je €2.
En op internet is er altijd verzendkosten en zijn ze meestal per stuk of per twee €2.
Dus dit is lekker budget van de Wibra.

Ziet er knus uit toch.
En ruikt lekker.

Dus mocht je op zoek zijn naar goedkope en lekker ruikende waxmelts, neem dan zeker een kijkje bij de Wibra voor budget waxmelts.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?