Doorgaan naar hoofdcontent

Essence Glitter topcoat & Glow in the dark topcoat

Zoals jullie niet ontgaan kan zijn, heeft Essence laatst een assortimentsupdate gehad.
En bij een assortimentsupdate horen ook nieuwe lakjes.
Zoals de nail art glow in the night topcoat en een paarse nail art special effect topper.
Deze kocht ik laatst bij het Kruidvat.
Overigens nog een leuk nieuwtje.
Een deel van de special effect toppers is nu ook in het eerste schap van Essence te vinden.
Je hoeft, voor sommige lakjes, dus niet meer naar een andere Kruidvat toe om ze te kopen.
Aan het assortiment is een erg mooie glitter topcoat toegevoegd.
Deze is van de nail art special effect toppers collectie in 17 only purple matters.
Het flesje van Essence ziet eruit zoals we gewend zijn bij de special effect topper lakjes, vrij basic.
Het enige verschil is dat de wat nieuwere varianten een zilveren dop hebben in plaats van zwart.
De lak bestaat uit verschillende formaten glitters in paars en donkerroze.
Ziet er erg mooi uit.
Naast dat je het lakje als topcoat kan gebruiken, is deze met twee a drie laagjes perfect dekkend.
Dus is ook alleen te gebruiken zonder basiskleur eronder.
Dit komt omdat er veel kleine glitters inzitten, waardoor je het in een aantal laagjes kan opbouwen als dekkende lak.
Erg mooi.
En wat ook erg leuk is is dat het erg veel weg heeft van liquid sand.
Het is natuurlijk niet hetzelfde, maar het voelt wel ietsje ruw aan.

Prijs: € 1,89
Iets wat heel wat jaren terug helemaal hip was en nu weer terug is.
Glow in the dark nagellak of zoals Essence het noemt Glow in the night.
Dus een lakje wat licht geeft in het donker.
Erg leuk.
Ik weet nog dat dit rond de 10 jaar geleden er hip was en ik vond dit altijd erg leuk.
En ik vond het dan ook jammer dat het ineens nergens meer te vinden is.
Maar nu is het dan weer terug bij Essence.
De verpakking ziet er leuk uit en heeft verder een standaard flesje.
Het lakje zelf heeft een milky lichte kleur.
Over veel lakjes ziet de topcoat er niet heel mooi uit.
De glow in the night lak maakt de nagellak vrij gelig en milky.
Niet echt mooi, maar over een lichtgeel lakje zoals ik heb gedaan, ziet het er nog best goed uit.
Dit komt omdat de kleur van de topcoat erg dicht in de buurt komt van deze pastelgele nagellak, die ik als basis heb gebruikt.

Zelf lukte het mij niet om een foto te maken in het donker.
Daarom heb ik bovenstaande foto opgezocht op google om jullie een goed beeld te geven.
Het heeft een erg leuk effect in het donker.
En je nagels geven goed licht in het donker en ook best lang, mits je de lak genoeg ''opgeladen'' is.

Een erg leuk lakje, maar een transparante lak had mooier geweest.
Of een die compleet dekkend is.

Prijs: € 1,89

Reacties

Populaire berichten van deze blog

10 redenen waarom de zomer leuk is...

Vandaag is het officieel zomer! Als ik heel eerlijk ben is dit niet een van mijn favoriete seizoenen, eigenlijk mijn minst favoriete seizoen. De meeste van jullie zullen dit vreemd vinden, maar ik vind de zomer toch echt veel te warm. Ik heb liever de herfst en de winter. Alhoewel de lente ook wel fijn is. Maar waarom maak ik dan dit artikel? Omdat er toch ook wel leuke kanten aan de zomer zijn, afgezien van de hitte. Mijn 10 redenen waarom de zomer leuk is!

Catrice Kaviar Gauche

Een jaar geleden kwam voor het eerste een Catrice Kaviar Gauche limited edition in de schappen te liggen, wat echt een groot succes was. En nu gaat Catrice daar mee verder onder dezelfde naam, maar met een hele andere collectie.