Gosh Autumn/Winter oogmake-up producten

Edit: 
Zoals jullie waarschijnlijk kunnen zien zijn de producten op de foto's al geswatscht. Dit komt doordat ik opnieuw foto's heb moeten maken, omdat mijn oude SD kaart waar de producten ongebruikt op de foto op stonden, kapot is gegaan en ik de foto's niet meer naar mijn computer kon overzetten. Maar toen had ik de producten dus al geswatscht. En heb ik foto's van de al reeds gebruikte producten moeten maken. Maar de producten zien er niet heel erg gebruikt uit, dus ging het nog wel. In ieder geval sorry ervoor, maar ik kon er zelf niets aan doen. Bedankt voor het begrip.

Hoewel het nog niet aan het weer te merken is, is het alweer herfst.
Alhoewel volgens het weerbericht we binnenkort dan toch echt over gaan naar typische herfstweer.
Ik hou wel van het najaar en de winter en ook van de leuke najaars/winter collectie die in de winkels komen.
Zo heeft Gosh ook al de nieuwe herfst/winter collectie voor 2013/2014 in de schappen.

Laatst ontving ik een Gosh make-uptasje vol met allemaal leuke en nieuwe producten.
De komende dagen zullen jullie van alle producten reviews op mijn blog voorbij zien komen.
Om vandaag te beginnen met de nieuwe oogmake-up producten van Gosh.
Neem er een kopje thee en een koekje bij, want het zijn veel foto's van mooie producten!

Wanneer het buiten weer minder warm is, gebruik ik vaker oogschaduws om een mooie ooglook mee te maken.
Gosh heeft in de najaar collectie twee oogschaduw palettes.
De doosjes zien er mooi en strak uit en zijn ook erg makkelijk open te maken.
Altijd fijner dan wanneer je zit te priegelen om een doosje open te krijgen.
En ze zijn makkelijk stapelbaar in je stash door de platte vormgeving ervan.




Dit is het qauttro palette in paarstinten.
Deze heet Tempting Purple.
Altijd er leuk als producten een naam hebben.
Overigens werkt ook de sponsapplicator die erbij zit erg fijn en deze heb ik ook gebruikt om de ooglooks mee te maken.
Je kan er zelfs prima je oogschaduw mee blenden, al gaat dit wel wat langzamer dan met een kwast.


Het palette bevat vier verschillende paars tinten.
Van een lichte highlighter tot een donkere paars voor in de arcadeboog.
De shimmer is mooi subtiel en niet te aanwezig.
Ook is de pigment erg goed.
Dit is slechts een veeg zonder basis en droog aangebracht.

Ooglook met het paarse palette, de eyeliner in 019 Temptation en de Darling Lashes mascara.
Deze producten zijn erg mooi met elkaar te combineren.

Ik vind dit palette erg mooi voor het najaar en de winter.

Prijs: €10,99


Het tweede palette in deze collectie is een matte duo oogschaduw met de naam Blue Jeans.
Een erg toepasselijke naam, omdat de donkerblauwe kleur erg aan een spijkerbroek doet denken.


De oogschaduws zijn compleet mat.
Maar hebben toch een erg goed pigment.
Vaak zie je dat matte oogschaduw minder goed zijn gepigmenteerd, maar dat is hier totaal niet het geval.
De kleur ziet er goed uit en is hier geswatscht zonder basis en droog aangebracht.

Met twee kleuren oogschaduw kan je al een mooie look maken.
De kleuren zijn makkelijk aan te brengen, net als bij het vorige palette.
En ook makkelijk te blenden.
In deze ooglook draag ik ook de eyeliner in 018 i sea you en de waterproof volume mascara.

Een mooie en eenvoudige look is er te maken met dit palette.

Prijs: € 9,49


Wat is een ooglook zonder mascara?
Niet veel vind ik zelf.
Daarom zitten er in deze collectie twee mascara.
Een normale variant en een waterproof variant.

De waterproof is makkelijk te herkennen aan de blauwe details.
Alleen vind ik de hoeveelheid letters op de huls iets teveel van het goede en een beetje druk overkomen.


De Darling Lashes heeft een erg leuke verpakking.
Zwart met paarse details en op de dop kleine glimmende rondjes, als kleine diamantjes.
Erg leuk.


De Gosh waterproof mascara heeft een borsteltje met plastic haartjes.
Dit brengt de mascara erg fijn aan en separeert de wimpers goed.


Ook krijg je geen klontjes met deze mascara, wat altijd wel fijn is.
Daarnaast geeft de mascara een mooi volume en een mooie zwarte pigment.


De Darling Lashes Mascara heeft een vrij apart borsteltje.
Deze heeft haartjes maar aan een kant zijn de haartjes wat langer en vormen een soort kammetje.
De bedoeling is dat je eerst de mascara aanbrengt en vervolgens doorkamt met het borstelvormige deel.
Hierdoor krijg je mooie lange wimpers die een mooi volume hebben.


Mijn wimpers zijn mooi gesepareerd en mooi zwart.

Prijzen:
Darling Lashes mascara €10,99
Waterproof mascara €10,99


De velvet touch eyeliners konden jullie al zien in de ooglooks.
De vormgeving ziet er mooi en strak uit door het matte en glanzende zwart.
Wat ook erg handig is is dat het potlood aan de achterkant een gekleurd deel heeft in de kleur van het potlood.
Hierdoor weet je snel welke kleur het potlood is.


Ik heb de eyeliners in de kleuren:
019 Temptation - een paars met zwarte eyeliner en paarse shimmer erin
018 I Sea You. - zeeblauw met blauw/groene shimmer erin


Deze eyeliner hebben een zachte punt en brengen fijn aan.
Dit zijn overigens van die potloden die je moet slijpen.


De kleuren vind ik echt prachtig en hebben een goede pigment.
Je kan met deze potloodjes heel makkelijk een mooie en strakke eyeliner maken dicht bij de wimperrand.
Erg fijn.
Ook zijn ze waterproof waardoor ze lang blijven zitten.

Prijs: €7,79

Allemaal fijne producten die een goede aanvulling zijn op je stash en ik je zeker kan aanraden.
Vooral de velvet touch eyeliners zijn echte aanraders.

Deze review bevat producten die door een merk of bedrijf zijn opgestuurd.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?