Gosh herfst/winter collectie: CC Cream & Blush





Laatst konden jullie al mijn review lezen over de nieuwe Gosh mascara's, oogschaduws en eyeliners.
Vandaag is de beurt aan de nieuwe Gosh CC cream & blush.
Deze zitten ook in de nieuwe herfst/winter collectie van Gosh.



Waar je voorheen veel hoorde over BB cream en elk merk er wel een uitbracht, kom je nu overal CC Cream tegen.
CC cream staat voor Color Correcting cream.
Dus een getinte creme die ervoor zorgt dat de kleur van je huid verlicht en egaal wordt en imperfecties verdwijnen.
Dus het kleine zusje van de BB cream in principe.

De verpakking vind ik er mooi uitzien.
Door het gebruik van het zwart ziet het er strak en luxe uit.
Het groene geeft een net weer wat frisser tintje aan de tube.
Leuk bedacht.

De CC cream is in totaal in 4 tinten verkrijgbaar, waarvan ik de kleuren 03 Sand en 04 Natural heb.
Daarnaast zijn er ook nog de kleuren 05 Honey en 06 Golden

De ingredienten
Wat mij wel opvalt is dat er in beide silliconen zitten.
Gelukkig niet zo veel, want meestal krijg ik hiervan puistjes.
Maar daar heb ik bij de geen last van.
Komt denk ik toch voornamelijk door de verzorgende en hydraterende ingredienten die er daarnaast nog inzitten.

Links is 03 Sand en rechts 04 Natural.
Sand is iets donkerder dan de Natural.
Naturel past qua kleur goed bij mijn huid, maar in de zomer kan ik ook de andere kleur nog prima hebben.
Want erg veel verschil zit er niet qua kleur tussen deze.


Hier kan je goed het kleurverschil zien.
Links is iets donkerder dan rechts.

De CC cream is door het smalle tuitje makkelijk aan te brengen en goed te doseren, waardoor je niet snel te veel pakt.
Het is makkelijk en egaal te verdelen over je gezicht en maakt je huid mooi egaal.
En geeft een natuurlijke glow aan je huid.
Erg fijn en blijft ook nog een mooi en goed op je gezicht.

Prijs: €12,99


Om de look compleet te maken heeft Gosh twee natural blushes uitgebracht in de herfst/winter collectie.
Deze heb ik in de kleur melon, een zachtroze huidskleur.
Maar is daarnaast ook te krijgen in de kleur Flower Power.
Leuke namen overigens.

De blush zit in een zelfde soort verpakking als de oogschaduws.
En ook deze verpakking is vrij plat, wat erg fijn is voor in je stash of wanneer je deze meeneemt in je tas.
Want door het platte formaat neemt deze niet veel ruimte in.
De blush heeft een zacht roze kleur zonder shimmer.
Hierdoor geeft deze een heel natuurlijke en mooie blos aan je wangen.
Een erg mooie blush voor elke dag en past goed bij elke look.
De blush heeft een goede pigment.
Niet heel opvallend, maar dat vind ik juist zo mooi aan deze blush.
Echt een blush die ik nog vaak ga dragen!

Prijs: €8,79

Alle gezichtsproducten vind ik erg fijn en zeker aan te raden.
Neem zeker een kijkje bij deze blush!

Deze review bevat producten die door een merk of bedrijf zijn opgestuurd.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?