Make-up trends Herfst/Winter 2013-2014

Vandaag is de eerste dag van de Herfst.
En bij een nieuw seizoen horen ook nieuwe make-up trends.
Daarom laat ik jullie vandaag de trends zien voor de herfst en de komende winter.
Bereid je maar vast voor op veel donkere kleuren, want dit zal je de komende tijd veel gaan zien.


Wat in het afgelopen seizoen al een trend was, zien we ook dit seizoen weer.
Namelijk de eyeliner.
Deze kan je zo opvallend maken als je zelf wilt.
Maar natuurlijk staat een subtiele eyeliner ook altijd mooi.
Zelf hou ik het meest van een subtiele eyeliner met een wing.
En is bij elke lipkleur te combineren!

Wat we ook gaan zien zijn donkere lippen, zoals wijnrood, paars en zelfs zwart.
Zelf vind ik wijnrood een prachtige najaars en winter kleur.
Paars gaat ook wel, maar zwart zou ik zelf niet zo snel dragen.

Ook zijn de smokey eyes er weer.
Hier in zwart, maar die kan je in veel kleuren maken.
Zelf vind ik bruine of groene smokey eyes heel mooi.
Paars overigens ook.

Oei, dit vind ik too much.
Donkere ogen en donkere lippen.
Kan natuurlijk prima als je daarvan houd, maar zelf zou ik voor het een of het ander kiezen.
Dus of donkere lippen of donkere ogen.
Deze look vind ik echt prachtig, echt iets voor mij.
Een subtiele eyeliner met wijnrode lippen.
Dit vind ik toch wel de mooiste look en draag ik zelf het vaakst in het najaar en de winter.
Erg mooie paarse smokey eyes.
Zelf zou ik deze alleen met een andere lipkleur dragen, maar afzonderlijk van elkaar is het erg mooi.
Ook de nagellak, waar jullie laatst al over konden lezen, gaat op de donkere toer.
De kleur lak op deze foto, donker koningsblauw, vind ik erg mooi.

Dus veel donkere looks, waarvan ik de laatste look het mooiste vind.
Welke look vind jij mooi voor het najaar en de winter? En welke look is van jou een favoriet voor dit seizoen?

Reacties

  1. De eerste make-up look ziet er gaaf uit! Verder staat wijnrood heel chique, fan.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?