Mijn nagelwielen voor nail-art


Nagelwielen zijn echt de beste uitvinding ever voor het swatschen van nagellak en het oefenen van nail-art.
Zelf heb ik een redelijk aantal nagelwielen in mijn stash en ik vond het wel eens leuk om deze met jullie te delen.

Dit is een van mijn eerste nagelwielen.
Deze dateert alweer van een jaar of twee terug toen ik een beetje begon met nail-art.

Mocht je je afvragen wat die grote vlek in het midden is, dit zal ik vertellen.
Ik had dit nagelwiel als eens voor cracking lakjes in gebruik genomen, maar ik wilde er graag nail-art op maken.
En dit was toen het enige nagelwiel dat ik had.
Dus wat probeerde ik, de cracking nagellak eraf te halen met aceton.
Want je nagellak haal je er immers ook af met aceton, dus...
En ik doe dit echt nooit meer.
Het werkte prima, maar er kwam toen ik er mee bezig was zo'n vieze en smerig geur vanaf.
Een soort geur van een combinatie van verf, lijm en aceton.
En geloof mij dan krijg je het best benauwd ervan.
Gauw heb ik het nagelwiel buiten gelegd en mijn kamer gelucht.
Gelukkig viel het wel mee, maar het nagelwiel was niet echt goed meer, maar ik kon er nog wel met andere lakjes overheen en dit heb ik toen maar gedaan.
Dus gebruik NOOIT maar dan ook nooit aceton op een nagelwiel!!

Nog een nagelwiel met verschillende nail-arts.
Zoals een kapoentje, halloween nail-art, en wat random nail-arts.
Ook zijn ze erg handig om lakjes op te swatschen en uit te testen hoe de pigment is.
En meestal maak ik hier dan naderhand een nail-art overheen.
Een hele tijd geleden heb ik de wielen genummerd, maar op een gegeven moment had ik zoveel lakjes dat ik er maar mee ben gestopt.
En ze gewoon gebruik voor swatschen en nail-art.
Op de nagelwiel heb ik een aantal glitterlakjes en wat gewone lakjes en een striping tape nail-art.
Nagelwiel met voornamelijk swatsches.
Ook handig om te kijken over welke passende kleur die ene topcoat kan.
Veel nail-arts waaronder een aantal voor de kerst, feestjes en een aantal random nail-arts.
En dan heb ik er ook altijd een paar reserve liggen.
Eigenlijk niet veel interessants aan zo zonder nail-art erop.

Gebruik jij zelf ook nagelwielen voor swatsches en/of nail-art?

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?