Maxfactor CC Cream

Nadat we afgelopen tijd veel hoorde en zagen van de BB Cream, hebben nu de CC creams hun intrede gedaan.
Maar wat is nu eigenlijk een CC Cream?
Een CC Cream is net als een BB Cream, alleen gaat deze net iets verder.
De CC Cream corrigeert namelijk ook de kleur van je huid.
En heeft daarnaast ook verzorgende ingredienten.


MaxFactor heeft sinds een tijdje ook een CC Cream aan hun assortiment toegevoegd.
De zit in een strakke zwarte tube, wat er erg mooi uitziet.
Wel is er een nadeel aan matte zwarte tubes en dat is dat je er snel vingerafdrukken op ziet.
Maar ach, ik vind dit niet zo'n probleem hoor.


De CC Cream is er in drie tinten.
40 Fair - deze kleur heb ik en is tevens de lichtste kleur, erg geschikt dus voor een heel lichte huid.
50 Natural
74 Tanned

Wat erg handig is, is dat er in de voorkant van de tube een soort venstertje zit waardoor je de kleur kan zien.
En wat ik ook erg fijn vind, is dat er SPF 10 in zit.
Een SPF gebruiken is altijd belangrijk, ook in de herfst en de winter.


Nog een fijn iets van de tube is dat deze vrij smal/plat is.
Hierdoor kan je deze makkelijk mee nemen in je tas of in je toilettas op reis.
En neemt ook niet veel ruimte in in je stash.
Handig wanneer je niet veel opberg ruimte heb.


Met het tuitje dat de tube heeft kan je makkelijk de juiste hoeveelheid CC Cream uit de tube krijgen.

Zoals je leest al veel goeds over de verpakking.
Maar hoe is de CC Cream?
Daar kom ik nu op.


Zoals ik net al zei, heb ik de lichtste kleur van de MaxFactor CC Cream.
40 Fair.
En zoals je op de foto kan zien is deze ook heel licht, net als mijn huid overigens.
Dus dat matcht al goed.
De CC cream is niet te vloeibaar, maar ook weer niet te dik.
Net er tussen in, als  soort van een dagcreme substantie.
De CC Cream is makkelijk uit te smeren en egaal aan te brengen.
Ook zie je tijdens het uitsmeren al dat het een goede dekking heeft.

Mijn huid wordt er mooi mat en egaal van.
Ook zijn oneffenheden en roodheid bedekt en heeft mijn gezicht een egale kleur.
En blijft ook nog eens goed de hele dag zitten, zonder dat mijn huid begint te glanzen.

Zeker een aanrader wanneer je op zoek bent naar een goed dekkende CC Cream die ook een mooie egale huid geeft.
Ik ben er zeker enthousiast over!

Prijs: € 13,99

Deze review bevat producten die door een merk of bedrijf zijn opgestuurd.


Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?