Mijn herfstdecoraties




Met elke seizoen verander ik wel een aantal decoraties in mijn kamer.
Zo ook nu het alweer enige tijd herfst is.
Ik heb een aantal leuke herfst spulletjes op mijn kamer staan en ik vond het wel eens leuk om aan jullie te laten zien.
En tevens ook een handig inspratie artikel als je zelf nog wat decoraties voor de herfst wil gaan maken/neerzetten.






Dit is een van mijn decoraties.
Ik heb op een houten kaarsenplateau in de hoeken vier waxinelichtjes op een soort mini accu gezet en over het hele plateau kleine nep herfstblaadjes gestrooit.
In het midden een pompoen, vind ik echt erg goed bij de herfst passen, en wat denneappels erom heen.

Zelfde plateau als op de bovenste foto, alleen had ik er hier nog een soort van halloween pompoen in staan.
Ook wel erg leuk en iets minder denneappels.
De waxinelichtjes zijn overigens erg handig voor zulke decoraties, want er kan niet in de brand vliegen.
Wel zo veilig.
Best wel knus met de lichtjes aan.

En zo ziet het er in het donker uit.
Erg knus.
Er naast heb ik een waxine houder staan met ook een nepkaars op batterij erin.


Nep pompoenen.
Hier heb ik er nog een aantal van in mijn kamer liggen en kocht ik in een netje, samen met de denneappels, bij de wibra voor nog geen €1,49.
Gaat lang mee en zal zeker niet gaan rotten of schimmelen.

Boe!
Alvast voor halloween, een schatttig klein spookje.


Een sneeuwbol of schudbol, het is maar net hoe je deze wilt noemen, met vogeltjes erin.
In een herfst thema.

Nog een spookje en pompoen voor halloween.
En een kaarsenglas met een waxine lichtje op batterij erin.

En zo ziet het er in het donker uit.

Vind het er allemaal lekker knus en gezellig uitzien.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?