Waarom de herfst leuk is.

Dat het alweer een tijdje herfst is zal jullie wel niet ontgaan zijn.
Zelf vind ik het echt heerlijk dat het weer herfst is.
Mijn redenen waarom de herfst leuk is.



  1. Bladeren die gaan verkleuren vind ik er altijd heel mooi uitzien.
    Geeft een hele andere sfeer aan de natuur.
  2. Nu het buiten ook weer eerder donker wordt, vind ik het ook steeds gezelliger worden om kaarjes aan te steken.
    Lekker knus.


  3. Nu het weer ook kouder en frisser wordt, kunnen ook de warme kleren weer uit de kast en lekker een comfy trui aan.
  4. De herfst is ook het seizoen om vetbolletjes en pinda netjes op te hangen voor de mussen.
    Dit doe ik zelf ieder jaar en ik vind het altijd erg leuk om de mussen er mee bezig te zien.
  5. Decoraties maken is in de herfst toch net iets leuker.
    Je hebt meer leuke en verschillende sfeer spulletjes en kaarsjes zijn dan net wat leuker.
  6. Lekker frisse lucht, zonder allerlei vervelende en enge insecten.
    Ik heb van de zomer zowat een hele muggen familie in huis gehad en ik ben blij dat die nu zijn verdwenen.
    Wanneer de ene mug weg was, kwam er weer een volgende.
    Geef mij dit weer maar.
  7. Fijn lange wandelingen maken en genieten van de natuur in herfst pracht.
    Ook erg mooi voor foto's overigens.
  8. Natuurlijk een ding dat ik helemaal fantastisch vind en dat is dat de feestdagen er weer aan zitten te komen.
    Zoals sinterklaas en kerst.
    En vanaf half november weer een gezellig versierde kerstboom in huis, heerlijk!
  9. Lekkere warme dranken, zoals een lekkere beker thee of chocolade melk.
  10. En last but not least, mijn moeders verjaardag.
    Mijn moeder is namelijk pas na de kerstdagen jarig, dus ik moet best lang wachten tot ik mijn moeder eens een keer een verjaardagscadeau kan geven.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?