Gosh BB powder & Prime'n Refresh Illuminating eye roll-on

Bij een nieuw seizoen komen ook nieuwe producten om de hoek kijken.
Gosh komt met een BB powder en een Prime'n Refresh Illuminating eye roll-on.
Ja, een BB powder.
Dit is een soort van BB cream maar dan in poedervorm en eerlijk gezegd vindt ik dit ook een stuk handiger om bij te werken dan een cream.
De eye roll-on geeft naast het verkoelende effect ook een mooie glow.

Gosh BB Powder
De verpakking van de Gosh BB powder is rond en vrij plat.
En lijkt qua vormgeving veel op de andere ronde verpakkingen van Gosh.
Ziet er strak en netjes uit en is door het handige formaat makkelijk mee te nemen in je tas.
De poeder belooft er neutraal uit te zien, je huid mat te maken en daarnaast ook te hydrateren.


Als je het doosje openklapt zit er in de deksel een spiegeltje.
Handig voor onderweg.
Ook zit er een sponsje bij dat prima werkt om de poeder aan te brengen.

De BB powder heb je in drie verschillende kleuren.
02 Sand, 04 Beige & 06 Warm Beige.
Zelf heb ik de lichtste kleur, 02 Sand.
Deze past qau kleur het beste bij mijn huid.

De poeder geeft inderdaad een mooi natuurlijk effect en maakt mijn huid ook mooi mat.
Mijn huid voelt met de poeder ook zacht aan, dus met het hydraterende gedeelte zit het ook prima.
Zelf vindt ik een poeder ook een stuk handiger dan een cream, omdat een poeder gedurende de dag nu eenmaal makkelijker bij te werken is dan een cream.

Prijs: € 9,99

Gosh Prime'n Refresh Illuminating eye roll-on
Een eye roll-on die de huid onder de ogen verfrist, verzorgt, hydrateert en daarnaast ook nog eens een glow geeft, is de Gosh Prime'n Refresh Illuminating eye roll-on.
De eye roll-on, nou ja het product, zit in een mat zwarte tubetje met witte en blauwe details.
Ziet er goed uit.

De eye roll-on heeft drie kleine metalen balletjes, waarmee je het product aanbrengt onder je ogen.
Dit werkt erg fijn en makkelijk.
Door de metalen balletjes voelt het heel verfrissend aan.
Het product heeft een mooie glow.
Niet te opvallend maar precies goed.
Erg mooi.
Ook voelt de huid onder mijn ogen zacht en gehydrateerd aan.
En in de herfst/winter kan het ook geen kwaad om de huid onder je ogen wat extra te beschermen en te verzorgen.
Een erg fijn product dat ook een mooie glow heeft.
En brengt fijn aan.

Prijs: € 12,49

Beide producten van Gosh vindt ik erg fijn en goed werken.
De BB powder vindt ik zelfs nog wel fijner dat de creams, vanwege het feit dat het makkelijker is bij te werken.
De eye roll-on werkt makkelijk, snel en verzorgt de huid onder je ogen goed.

Deze review bevat producten die door een merk of bedrijf zijn opgestuurd.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?