Mijn herfst/winter wishlist 2013

Lijstjes maken is natuurlijk superhandig en overzichtelijk.
Maar een soort lijstje is wel erg leuk om te maken en dat is een wishlist.
Een hele, maar dan ook een hele tijd terug, heb ik weleens een wishlist geplaatst.
Nu leek het mij wel weer eens leuk om weer zo'n wishlist te maken.

Mijn wishlist.

Laat ik maar met het duurste beginnen.
Namelijke een digitale videocamera, om betere en HD filmpjes mee te kunnen maken voor mijn blog.
Samsung Videocamera HMX-F90 zwart
Dit is de videocamera waar ik op het moment voor spaar.
Het is een Samsung video camera met HD functie en nog veel meer erop.
Wel hangt er een prijskaartje aan van € 189,99.
Dus nog even doorsparen.


Goedkopere spulletjes op mijn wishlist zijn een aantal LE van Catrice Feathers & Pearls.

€4,99
€2,99

En als laatste op mijn wishlist een ketting van H&M


Ik vind de details erg mooi met het sleuteltje en het hartje.

€4,95

Hebben jullie nog bepaalde dingen die je op een wishlist heb staan?






Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?