Nail-art blog gaat naar wordpress.

Hoi,

Vandaag even een ''huishoudelijke'' mededeling.
Zoals sommige van jullie waarschijnlijk wel zullen weten heb ik naast deze blog ook nog een aparte nail-art blog.
Deze heb ik ook aangemaakt via blogspot, maar de komende tijd zal ik de artikelen gaan overzetten naar een blog naar wordpress.com
Dit omdat ik niet helemaal tevreden ben over mijn nail-art blog.
En daarom ga ik mijn nail-art blog doen via wordpress.

Ik moet nog een aantal dingen doen, zoals een blogadres daar aanmaken voor mijn nail-art, de artikelen over plaatsen van de ene naar de andere blog en nog meer dingen.
Dus dit duurt nog wel even.
Tegen de tijd dat alles rond is laat ik dit natuurlijk weten.

Live, life and dream blijf ik gewoon via blogspot doen, dit verandert niet.
Het gaat alleen over mijn nail-art blog die los van deze blog staat.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?