Remington HyperFlex Pro scheerapparaat

Vandaag weer eens een artikel voor de mannen!
Deze keer heeft mijn vader de review niet gedaan, maar mijn opa.
Ik vind het erg fijn en leuk dat mijn opa dit voor mij wilt doen!
Mijn opa heeft het scheerapparaat getest en ik typ de review over hoe mijn opa het scheerapparaat vindt werken en hoe het bevalt.
Want mijn opa en computers, en dan met name het internet, gaat niet echt goed samen.
Maar op naar de review van mijn opa, want mijn opa heeft het tenslotte getest!

Het scheerapparaat dat mijn Opa heeft getest is de Remington HyperFlex Pro Rotary Shaver.
De verpakking ziet er strak en modern uit.
Ook kan je het scheerapparaat al goed zien door het venstertje.
Dit scheerapparaat heeft overigens een andere scheerkop dan die jullie in deze review zagen.'
Van dit scheerapparaat is het zeg maar een los staande kop.



Op de verpakking staat veel informatie over het scheerapparaat.
Het scheerapparaat heeft veel eigenschappen en handigheden, zoals o.a de travel lock en het wereldwijd voltage.

Het scheerapparaat heeft een aparte vormgegeven oplader die aan de voorkant opgeklapt kan worden om het scheerapparaat eruit te halen.
Op de voorkant zit een soort digitaal schermpje waarop je kan zien hoever het scheerapparaat is opgeladen en ook hoeveel energie er na gebruik nog inzit.
Dit vindt mijn opa erg handig.

Ook zitten er verschillende accessoires bij, zoals een stoffen opberghoesje en een kwastje om het apparaat schoon te maken.



De kop werkt flexibel en beweegt ook goed mee met de vorm van je gezicht.
Aan de achterzijde zit een detailtrimmer, die is erg handig voor het bijhouden van de bijv. de bakkebaarden.
Heb ik mij overigens laten vertellen door mijn opa, vandaar dat ik het weet. ;)

Het scheerapparaat ligt goed in de hand en voelt stevig aan.
Werkt, volgens mijn opa, erg fijn en haalt goed de baardharen weg.
En zorgt ervoor dat het gezicht glad aanvoelt.

Een goed en fijn scheerapparaat.
Met een moderne en strakke uitstraling en een handig oplaadschermpje.

Prijs: € 119,99

Deze review bevat producten die door een merk of bedrijf zijn opgestuurd.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?