Tag: Top 10 Award beautyproducten

Een tag die jullie vast wel eens vaker voorbij hebben zien komen, op andere blogs of misschien zelfs op youtube, is de Tag top 10 award beautyproducten.
Eigenlijk meer een overzicht van mijn favorieten producten.

Mijn top 10.


  1. Nagellak:
    Catrice Ultimate Nudes 01 Karl Says Tres Chic
    De perfecte oudroze kleur.
  2. Parfum:
    Ik heb niet echt een favoriet parfum.
    Welke geur ik vaak draag of graag gebruik hangt helemaal af van die dag en in welke geur ik die dag op wil doen.
    Vandaag heb ik de geur Lily Prune Lily Gold op.
    Alleen jammer dat er nog maar een heel klein beetje inzit.
  3. Mascara:
    Bij mascara's heb ik niet echt een vaste favoriet.
    Zolang de mascara maar een fijn borsteltje heeft, mijn wimpers mooi zwart maakt en volume geeft.
    Merken die ik erg fijn vind voor mascara's zijn Maybelline, L'oreal, Rimmel en Gosh.
  4. Lipgloss:
    Bourjois effect 3D 56 Rose Dynamic.
    Deze is op het moment mijn favoriete lipgloss.
  5. Dagcreme:
    De Neutral Face Cream.
    Werkt voor mij erg fijn en mijn huid reageert erg goed op deze creme.
  6. Make-up remover:
    Ik heb eigenlijk geen favoriete make-up remover.
  7. Douchegel:
    De doucheproducten van Dove.
    Ruiken altijd erg lekker en verzorgen goed de huid.
  8. Oogschaduw:
    Op het moment gebruik ik erg vaak het make-up palette van Yves Rocher.
    Prachtige gepigmenteerde kleuren waarmee je veel looks kan maken.
  9. Blush:
    Gosh Natural Blush 42 Melon.
    Geeft een mooie natuurlijke blos aan je wangen.
  10. Deodorant:
    Net als bij doucheproducten vind ik de deodorants van Dove het fijnst.
Dit waren mijn top 10 beautyproducten.
En tegelijk ook een kort overzichtje van mijn favorieten van het moment.
Wat zijn jouw favorieten producten?
     

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?