Beautybloggers tag

Laatst kwam ik op een internet de beautybloggers tag tegen toen ik op zoek was naar leuke tags die ik kan gaan doen voor mijn blog.
En aangezien mijn blog een beautyblog is, met wel wat lifestyle hier en daar, vond ik deze wel passend bij mijn blog.
Het zijn in totaal 35 vragen, dus neem er een kopje thee en een kerstkransje bij.

1. Is je haar van nature gekruld of stijl?
Mijn haar is van nature stijl met hier en daar een verdwaalde slag. Voor echte krullen heb ik toch echt een krultang nodig en daar is de Remington Waving Wand een grote favoriet van mij voor. Je weet net hoe het gaat, iemand met krullen wil stijl haar en iemand met stijl haar wil krullen. Zelf vindt ik krullen toch wel erg mooi bij mij. 
2. Wat is je natuurlijke haarkleur?
Donkerblond met er tussendoor wat lichtere blonden plukken. Dit heb ik gewoon van mijzelf. Ik heb nog nooit highlights in mijn haar gedaan of het geverfd. Zelfs geen kleurspoeling.
3. Verf je je haar?
Nee, nog nooit gedaan. En ik denk ook eerlijk gezegd dat ik mijn haar nooit ga verven, want ik ben tevreden met mijn eigen natuurlijke haarkleur.
4. Hoe vaak per week was je je haar?
Ik was mijn haar 2 keer per week. Gelukkig is nu ik wat ouder ben mijn haar ook niet meer zo snel vet als vroeger.
5. Draag je je haar iedere dag hetzelfde?
Dit verschil heel erg per keer. Zo heb ik wel vaak mijn haar in een paardenstaart. Ook heb ik mijn haar wel eens los met een haarband of in een donutknot. De andere keer maak ik krullen. Het verschilt per dag waar ik zin in heb.
6. Doe je zelf je nagels of ga je naar een salon?
Ik doe altijd zelf mijn nagels en vindt dit ook erg leuk om te doen. Zelf nail-arts maken vindt ik ook erg leuk. En nog een voordeel, het kost je, wanneer je zelf je nagels doet, ook geen geld. Nouja, alleen dan de lakjes en andere dingen die je eerst hebt moet kopen, maar als het goed is heb je deze dan toch al ;)
7. Hoe vaak per week doe je nieuwe nagellak op?
Soms 2 a 3 keer per week. Het ligt er maar net aan of ik zin heb om mijn nagels te doen en als mijn nagellak en nail-art nog goed zit laat ik het verder gewoon zitten. Maar als mijn lak gechipt is, haal ik het er wel af.
8. Lak je je teennagels ook in de winter of alleen in de zomer?
Alleen in de zomer. In de winter heb ik toch mijn sokken en laarzen aan.
9. Hoelang doe je erover om je op te maken?
Meestal 10 a 15 minuten, verschilt per keer hoeveel ik doe aan mijn make-up. Met wat mascara, bb cream en een lipproduct ben ik zo klaar.
10. Wat doe je eerst, gezicht of ogen?
Altijd eerst mijn gezicht, want dan heb je toch een soort van basis. Vindt ik tenminste.
11. Koop je pas make-up als je het nodig hebt?
Soms wel maar soms ook niet. Vooral met nagellak niet. Als ik een mooi kleurtje zie dat ik nog niet in mijn stash heb, mijn ik nogal snel geneigd deze te kopen. Wat meestal ook wel gebeurd.
12. Draag je vaak valse wimpers?
Alleen met de feestdagen draag ik nepwimpers. Dit vindt ik dan altijd extra feestelijk staan.
13. Doe je iedere dag full-face make-up?
Nee hoor. Ik draag wel elke dag mascara en een lipproduct. Soms vergeet ik zelfs wel eens bb cream op te doen. Alleen op zondag draag ik geen make-up, om mijn huid even rust te geven. Wat ook wel belangrijk is.
14. Draag je thuis (als alleen je familie er is) make-up?
Ja hoor. Ik vindt het gewoon leuk om te make-uppen. Ook al ga ik alleen naar mijn opa en oma toe.
15. Ga je je huis uit zonder make-up?
Makkelijk en waarom niet? Ik ben wie ik ben, met of zonder make-up op. En wanneer je even snel weg moet ben je sneller klaar zonder eerst nog je make-up te doen.
16. Hoeveel high-end producten heb je?
Niet echt veel. Ik heb voornamelijk veel budgetproducten, maar wel een klein aantal high end producten. Hier ben ik wel zuiniger op dan met mijn budgetproducten.
17. Hoe vaak was je je kwasten?
Eerlijk gezegd veel te weinig. Vaak neem ik mij voor om elke week mijn kwasten te wassen. In het begin gaat dit goed, alleen na een tijdje vergeet ik het vaak, waarna ik met vieze kwasten zit als ik een ooglook wil maken. Niet erg handig dus. Toch maar weer eens vaker mijn kwasten wassen voortaan.
18. Kies je je outfit voor je gaat slapen of op de dag zelf?
Altijd op de dag zelf.
19. Hoe vaak verwissel je van handtas?
Ik gebruik alleen in de zomer een tas en zelfs dan heb ik altijd dezelfde tas. Ik ben nu eenmaal niet zo'n tassen persoon. Vaak vindt ik ze alleen maar in de weg hangen.
20. Hoe laat ga je slapen en sta je op?
Ik ga rond 21.30 uur slapen en sta rond 07.15 uur op, ook in het weekend. Ben echt een ochtendmens en ik heb ook totaal geen last van een ochtendhumeur. Ik kan alleen humeurig worden als je mij midden in de nacht wakker maakt zonder dat het echt belangrijk is en er totaal niets aan de hand is.
21. Sport je? En zo ja, hoe vaak?
Laten we het zo zeggen, ik ben niet zo'n sporter.
22. Ben je links of rechts handig?
Tweehandig, dus ik kan met zowel links als rechts schrijven. Wel schrijf ik voornamelijk met rechts, maar met links kan ik het ook. En het ziet er dan nog steeds netjes uit. Eigenlijk wel handig nu ik het overdenk. Vroeger, toen ik net begon met schrijven, schreef ik altijd met links. Van de juf op school moest ik leren met rechts te schrijven, omdat ze dat beter vond. Vraag mij niet waarom. Daarom kan ik nu zowel met links als rechts schrijven.
23. Hoe groot ben je?
Ik ben 1.70 m. Niet groot en niet klein, zeg maar er tussenin.
24. Spreek je nog een andere taal vloeiend?
Ik spreek Engels en ik kan ook wel wat Duits, alleen bij lange na niet zo goed als Engels. Met Duits versta ik vaak ook alleen maar een paar woorden, dus dat werkt niet erg mee. Geef mij maar Engels. Dit is een stuk makkelijker te lezen, verstaan, spreken en te schrijven.
25. Hoeveel dieren heb je?
Ik heb een dier, mijn parkiet Wibi. Jullie hebben hem vast weleens voorbij zien komen op mijn blog. Echt een lekker kletskous is Wibi. Houdt pas op met babbelen als hij slaapt. Bedelen is ook een van zijn hobby's. Wanneer ik een boterham aan het eten ben, wil hij ook altijd een stukje. Lijkt wel net een hond al is het toch echt een parkiet. Maarja als je aan Wibi vraagt wat hij is zegt hij ''hondje'', dus hij weet het zelf niet eens zeker ;) . Maar toch echt een parkiet. En een kleine lieverd!
26. Hoe vaak zit je op je blog?
Ik ben elke dag wel bezig aan mijn blog. Comments checken, artikelen maken, foto's maken en nog meer.
27. Lees je de reacties op je blog?
Ja, deze lees ik altijd en deze vindt ik altijd erg leuk om te lezen.
28. Heb je een lijst met producten die je nog wilt uittesten?
Ik heb nog wel een aantal producten die gereviewd moeten worden.
29. Hoe kom je aan je blog naam?
Hier heb ik een tijd over gedaan om te verzinnen. Ik had een aantal namen opgeschreven en vond Live, Life and Dream het beste passen.
30. Welke camera gebruik je?
Op het moment mijn mobiel, dit is een Samsung Star. Niet echt super om foto's mee te maken. Maar mijn goede camera heeft een tijdje geleden de geest gegeven en doet het niet meer. Zo jammer en precies voor de feestdagen. Ik ben nu aan het sparen voor een nieuwe camera en ik hoop deze volgend jaar Januari te kunnen kopen. Alleen kost deze wel even bij €300, maar dan heb je wel een goede. Wil deze wel zo snel als het kan, want aan de foto's en filmpjes met mijn mobiel erger ik mij rot. Maar ja op het moment kan het even niet anders. Maar ik zal blij zijn als ik weer een camera heb.
31. Wat is je favoriete kleur?
Vooral roze vindt ik een erg mooie kleur. En past ook overal wel bij.
32. Wat is je favoriete magazine?
Ik heb niet echt een favoriet magazine en ik lees deze ook niet zoveel.
33. Hoe vaak maak je je huis/kamer schoon?
Regematig en ook nog eens extra als het echt een troep is geworden.
34. Welk product is heilig voor je?
Mijn l'oreal glam shine in pure chrome is een grote favoriet, maar niet echt heilig. Deze heb ik al twee keer opnieuw gekocht en de derde lipgloss ervan is al tot de helft 'op'. Echt een van de weinige lipglosses die ik ooit al eens helemaal leeg gekregen heb. En elke keer weer nieuw koop.
35. Wat doe je op een normale dag?
Gewoon de normale dingen, zoals boodschappen, opruimen, mijn blog enz. Niet echt veel bijzonders.
Hoop dat jullie de tag leuk vonden om te lezen. Neem de tag gerust over als je dat leuk lijkt!

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?