Andrélon Keratine Repair lijn

Wanneer je droog en/of beschadigd haar heb wil je je haar natuurlijk extra goed verzorgen, zodat het er weer gezond en glanzend uitziet.
Andrélon heeft sinds kort de Keratine Repair lijn.
Deze lijn is speciaal bedoeld voor droog en beschadigd haar.
De producten beloven de natuurlijk bouwstenen van je haar te herstellen en er zo voor te zorgen dat je haar intensief wordt verzorgd.

De lijn bestaat in totaal uit zes producten die allemaal op elkaar zijn afgestemd en dus ideaal om samen te gebruiken voor het beste resultaat.

Andrélon Keratine Repair Shampoo € 3,29
Andrélon Keratine Repair Intensieve Conditioner €4,59 
Andrélon Keratine Repair Iedere dag 1-minuut masker €4,99 
Andrélon Keratine Repair Serum-oil €7,99 
Andrélon Keratine Repair Intensieve Herstellende Creme €4,59 
Andrélon Keratine Repair Anti-klit Spray €4,99 

Wat is Keratine precies?
Keratine is een eiwit dat voor stevigheid en glans zorgt. 
Door beschadigingen en slijtage verliest je haar steeds meer van deze essentiële bouwstenen en verliest daarmee stevigheid, structuur en glans. 
De verzorgende formule met micro keratine dringt door tot de kern van je haar en helpt het beschadigde haaroppervlak te herstellen. 
Dat maakt zwak haar weer krachtig zodat het een gezonde uitstraling krijgt, maar ook beter beschermd is tegen toekomstige schadelijke invloeden zoals de hete lucht van een föhn of stijltang.

Andrélon Keratine Repair Shampoo & Repair Intensieve Conditioner
Als eerste de shampoo en de conditioner die in deze lijn zitten.
Dit zijn immers de basis producten waarmee je je haar wast en verzorgt.

De verpakking is wat we van Andrélon gewend zijn, alleen veranderd bij de verschillende lijnen het etiket.
Bij de Keratine Repair lijn vindt ik deze er mooi uit zien met de warme bruin en goud tinten.

Informatie en ingrediënten op de verpakkingen.
Links shampoo en rechts de conditioner.

Links de shampoo en rechts de conditioner.
De shampoo is vrij vloeibaar, terwijl de conditioner wat dikker is en ook witter van kleur.
Beide producten werken erg goed en maken mijn haar zacht en glanzend.
Ook is de geur erg lekker, deze doet mij het meest denken aan de geur die de shampoo bij de kapper heeft.
Een warme maar toch frisse geur, erg lekker.

Andrélon Keratine Repair Shampoo € 3,29
Andrélon Keratine Repair Intensieve Conditioner €4,59 


Andrélon Keratine Repair Iedere dag 1-minuut masker 
Het masker is bedoeld om je haar intensief te verzorgen en die je haar snel verzorgt en voedt.
Deze kan je prima gebruiken in plaats van de conditioner voor extra verzorging of je wisselt tussen de conditioner en het 1-minuut masker.

Informatie en ingrediënten.

Het 1-minuut masker is vrij dik van substantie in vergelijking met de conditioner.
Een soort crème-achtige substantie.
En heeft dezelfde fijne geur als de andere producten uit deze lijn.

Andrélon Keratine Repair Iedere dag 1-minuut masker €4,99 


Daarnaast heeft de lijn ook nog drie producten die bedoeld zijn om in je haar te laten zitten en dus niet uit te spoelen.
Dus de extra verzorging, zeg maar.
Dit zijn een Serum-oil, Intensieve Herstellende Creme en een Anti-klit Spray.


Andrélon Keratine Repair Intensieve Herstellende Creme 
De intensieve herstellende crème is bedoeld als leave-in product en was je er dus niet uit.
Je kan deze zowel op handdoekdroog als op droog haar gebruiken, maar zelf vindt ik het het fijnst op handdoekdroog haar werken.
Dus als je haar nog wat vochtig is.
Want meestal föhn ik mijn haar nadat ik het gewassen heb en dan is dit extra bescherming voor mijn haar.
Werkt erg fijn!

Het handige is ook dat deze in een pompflacon zit, waardoor je heel makkelijk de juiste hoeveelheid kan doseren.
Ik gebruik meestal 2 a 3 pompjes voor mijn haar.

Het is een vrij dunne substantie en daardoor erg makkelijk in je haar te doen.
Wel zitten er siliconen in, maar hier heb ik totaal geen last van bij haarproducten.
In tegenstelling tot wanneer het in een make-up product zit.
De intensieve herstellende crème vindt ik erg fijn werken en maakt mijn haar erg zacht en glanzend.
En heeft daarnaast ook dezelfde fijne geur.

Andrélon Keratine Repair Intensieve Herstellende Creme €4,59 

Andrélon Keratine Repair Serum-oil
Daarnaast zit er ook een serum in deze lijn.
Handig dat er bij de drogist nu ook steeds makkelijker een serum is te vinden voor je haar.
Al moet ik eerlijk bekennen dat serum niet een product is dat ik vaak gebruik.
Alleen af en toe.
Serums hebben vaak een siliconenbasis met wat olie er aan toegevoegd.

Informatie en ingrediënten van het serum.
Bevat ook arganolie en vitamine E, wat juist extra verzorgend is.

Je kan het serum op zowel nat, handdoekdroog en droog haar aanbrengen.
Dus veelzijdig in gebruik, altijd handig.
En het maakt je haar mooi glanzend.

Andrélon Keratine Repair Serum-oil €7,99 

Andrélon Keratine Repair Anti-klit Spray
En als laatste product een intensieve anti-klit spray.
Altijd handig als je, net zo als ik, regelmatig last hebt van klitten.
Deze vindt ik het fijnst werken wanneer ik mijn haar net gewassen heb en om er dan even door te sprayen.
Hierdoor is het een stuk makkelijker door te kammen.

Informatie en ingrediënten.

Erg handig is dat de anti-klit spray een sprayflacon heeft.
Werkt snel en makkelijk.
En het ruikt daarnaast ook nog eens erg lekker, naast de bescherming die het je haar biedt tegen de hitte van de föhn e.d.

Andrélon Keratine Repair Anti-klit Spray €4,99 


Alle producten vindt ik erg fijn werken en ruiken erg lekker.

Deze review bevat producten die door een merk of bedrijf zijn opgestuurd.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?