Nieuwe sieraden toegevoegd aan webshop!

Het leuke van handgemaakte sieraden vindt ik juist dat er maar een exemplaar van is, waardoor je zeker weet dat jij de enige bent die het sieraad heeft.
Natuurlijk kan je mij ook mailen met de vraag of ik een bepaald sieraad kan maken, maar houdt er dan wel altijd rekening mee dat ik het materiaal op voorraad moet hebben en dat het dus wat langer kan duren als dit niet het geval is.
In dat geval kan ik wel een alternaties sieraad bieden in overleg.
Ik probeer de bestelling altijd zou snel mogelijk te verzenden nadat ik de betaling binnen heb.
Ruilen of retourneren is helaas niet mogelijk in verband met hygiëne maatregelen.

Gisteren heb ik een aantal nieuwe sieraden aan mijn webshop, M&D Jewelry, toegevoegd.
Variërend van armbandjes tot oorbellen.
Kijk mee naar een selectie van de toevoeging.

Gevlochten oorbellenHippe armbanden
lichtroze rozen oorbellenHartjes oorbellen met kralen

Kom voor de overige sieraden een kijkje nemen op M&D Jewelry!
Tot ziens in mijn webshop.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?