Stash - Cracking lakjes

Sorry voor de overload aan nagellakken, maar wees gerust, we zitten inmiddels op de helft van de nagellak stash artikelen ;)
Vandaag is mijn mandje met cracking lakjes aan de beurt.
En heel eerlijk gezegd gebruik ik mijn cracking lakjes eigenlijk ook niet meer zo vaak als eerst, nog slechts een heel enkele keer.

Mijn zwarte en witte cracking lakjes.
De witte zijn van: Essence, MAX (stinkt ontzettend, blegh!), Fogan en Pink Tease.
De zwarte zijn van: twee van MAX (zelfde verhaal als bij de witte) en miss sporty.


Dan de wat kleurrijke cracking lakjes.
Bovenste rij: miss sporty in blauw, twee van impuls in paars en zilver en twee van fogan in oranje en roze.
Onderste rij: twee van Le Femme in pastel lila en pastel roze, MAX in groentint ( nog even stinkend) en tenslotte een metallic blauwe van essence.

Zelf vindt ik vooral de twee van Le Femme erg mooi.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?