10 reasons I Love blogging

Dat ik dol ben op bloggen zal geen geheim zijn.
Dat kan ook niet anders als je een blog hebt :)
Maar wat vindt ik nu echt het leukst aan het bloggen?
Dat vertel ik vandaag in mijn 10 reasons I Love Blogging.

Mijn 10 redenen waarom ik bloggen zo leuk vindt.

  1. Met andere, die ook gek zijn op beauty, tips e.d. delen
  2. De leuke reacties die ik krijg op artikelen. Want wat is een blog immers zonder comments en volgers.
  3. Leuke artikelen maken en deze op mijn blog zetten.
  4. Inspiratie opzoeken in tijdschriften en op het internet. Soms zoek ik weleens inspiratie op youtube en vervolgens zit ik een uur lang filmpjes te kijken.
  5. Zelf filmpjes maken en zo mijn beauty dingen kunnen delen met de rest van de wereld.
  6. De ervaring die je op doet met het bloggen.
  7. Contact met pr-bedrijven en merken. Hierdoor heb ik veel geleerd over de zakelijke kant die ook bij het bloggen kan komen kijken.
  8. Jullie op de hoogte brengen van nieuwe producten die er aan zitten te komen en deze vervolgens ook zelf testen.
  9. Vooral testen is een van de leukste dingen van het bloggen.
  10. Het was zeker al duidelijk dat ik dol ben op bloggen, gewoon om het bloggen zelf.

Wat vinden jullie van bloggen en wat vinden jullie het leukste eraan?

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?