Advertorial - Boxspringbedden e.d van boxspring.nl

logo_dekbedden

Laatst werd ik door Fleur van de webwinkel www.boxsprings.nl gevraagd of ik een review wilde maken over haar webwinkel.
Ik was hier al gelijk enthousiast over en het leek mij erg leuk om te doen.

Dus bij deze een review over de webwinkel boxsprings.nl.

Ik dit artikel review ik een webwinkel dus zal ik de volgende punten aan bod laten komen.

  • Lay-out
  • Producten die verkocht worden
  • Contact 
  • Betaalmogelijkheden

Lay-out




De lay-out vindt ik er mooi en overzichtelijk uitzien.
Je krijgt snel een duidelijk beeld van wat voor producten er te koop zijn in de webwinkel.
Ook zijn de categorieën goed onderverdeeld in kopjes, wat er voor zorgt dat producten makkelijk en snel te vinden zijn en je niet lang hoeft te zoeken.
Er is een goed en duidelijk overzicht.

Producten die verkocht worden

De webwinkel valt in de categorie woonwinkel en heeft een uitgebreid assortiment op boxspringbedden, accessoires en andere benodigdheden.
Zo kan je er veel verschillende dekbedovertrekken vinden, verschillende soorten kussens maar ook nachttafels en voetenbankjes.
Dus een uitgebreide webwinkel met veel gevarieerde producten.

Luxe Cinderella Floret dekbedovertrekLuxe Cinderella Riveau dekbedovertrek

Ook zijn er veel leuke dekbedovertrekken te vinden voor de kinderslaapkamer.
Luxe Damai Mysty dekbedovertrekLuxe Damai Retriever dekbedovertrek top

Contact

Ook een belangrijk punt als je producten wilt bestellen in een webwinkel.
En ik kan je vertellen dat het contact met deze webwinkel prima in orde is.
Je wordt snel terug gemaild en ook netjes en beleefd te woord gestaan.
Boxspring.nl is op werkdagen van maandag t/m vrijdag om 9u tot 17:30u telefonisch bereiken.
Echt erg goed en handig.

Betaalmogelijkheden

En ook een punt dat ik niet wilde laten ontbreken, zijn de betaalmogelijkheden.
Want als je producten in je mandje heb gedaan, dan wil je deze wel kunnen betalen.
En dit kan op de volgende manieren.


  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  






Je kan gelijk betalen via ideal en paypal.
Maar wat ik echt een goed iets vindt en tegenwoordig niet vaak meer ziet bij webwinkels, is dat je ook kan betalen met afterpay.
Dat wil zeggen dat je eerst de producten thuis krijgt en vervolgens deze betaalt.
Echt een pluspunt!

Kort samengevat
Een overzichtelijke webwinkel met een breed assortiment aan producten en keus voor ieder.
Waar verschillende betaalmogelijkheden te vinden zijn en waar goed contact mee is op te nemen.

Advertorial

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?