AH Skincare gezichtsreinigingsmelk & Tonic

Soms is een goede en fijn werkende reinigingsmelk, die ook nog eens goed combineert met je tonic, lastig te vinden.
Vooral als je huid zoals bij mij nogal eens gevoelig kan reageren op producten.
Bij de AH kwam ik in het verzorgingsschap deze 2-in-1 reinigingsmelk en tonic tegen.
Het is dus zowel een milk als een tonic.
Handig, maar werkt het ook?

De verpakking is vrij basic en clean, wit met blauwtinten.
Opzich prima en verder niets mis mee.

De 2-in-1 milk & tonic belooft je huid te verfrissen en te reinigen.
Opzich wel logisch ook, want een milk reinigt de huid en de tonic verfrist.
En op deze manier heb je maar een flacon nodig in plaats van twee en is geschikt voor de normale en gemengde huid.

Informatie over het product en de ingrediënten.

Erg handig is dat de verpakking een klikdop heeft en geen draaidop.

De milk & tonic is vrij dun van substantie, zit een beetje tussen de beide producten in.
Als je begrijpt hoe ik bedoel.
Niet zo dun als een tonic, maar ook weer niet zo als een milk.
Je hebt er niet al te veel van nodig en het maakt je huid goed schoon.
Mijn huid voelt erna zacht aan en niet droog, maar juist verzorgd.
De geur is vrij apart, een creme-achtige geur met nog een geur eraan die ik niet echt kan benoemen.
Laat ik het er op houden dat het een vrij basic geur is.

Een prima basic product dat goed werkt.
En voor €1,- ook nog eens een fijn budget product is.
Zeker het proberen waard!

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?