Antwoorden op Ask me Anything

Iets minder dan een maand geleden had ik op mijn blog een ask me anything gedaan.
Jullie konden toen jullie vragen die jullie aan mij hadden/hebben stellen en deze zou ik dan gaan beantwoorden.
En vandaag is het dan eindelijk tijd voor de antwoorden op de vragen van Ask me Anything.
Ik had in eerste instantie gezegd dat ik deze in een filmpje zou doen, maar bij nader inzien vindt ik het in een artikel beter.
Dus op naar de vragen!


Ik zal er ook bij zetten wie de vraag stelde, voor zover de vragen niet Anoniem gesteld waren.

Saskia vroeg: ''Wat is je favoriete beautyproduct?
Mijn echt all-time favoriete beautyproduct is de MaxFactor cream puff poeder in transculent.
Echt de meest perfecte gezichtspoeder ever.Deze heb ik inmiddels al een tijdje niet meer, omdat ik mijn andere poeders op wilde gaan maken.Maar als die op zijn schaf ik zeker de cream puff poeder opnieuw aan!

Anne stelde aan mij drie vragen.
''Zonder welk beauty product kan je niet?''
Er is niet echt een beauty product waar ik niet zonder kan. Maar ik vindt wel de MaxFactor cream puff poeder erg fijn, evenals de L'oreal Glam shine lipglossen. Beide zijn echt favoriet bij mij.

''Wat hoop je over 20 jaar te doen?''Ik hoop dat ik dan een goede baan heb en/of eventueel geld verdien met mijn blog. En ook dat ik een leuk gezinnetje heb. Maar ja, je weet nu eenmaal nooit wat de toekomst brengt.

''Zou je wel eens een boek willen schrijven?''
Ja, dit zou ik erg graag willen. En ik ben hier ook al mee bezig. Ik ben namelijk bezig met een gedichtenbundel met mijn zelfgeschreven gedichten erin. Deze is bijna klaar en dan hoop ik dat ik deze via Free Musketeers uit kan geven. Hoop dat ze mijn gedichtenbundel willen gaan uitgeven. Zou ik echt super leuk vinden, gewoon je eigen boek online en winkel kunnen vinden.
Ook kreeg ik nog een aantal vragen die Anoniem werden gesteld.
''Waarom ben je begonnen met bloggen en wat vindt je omgeving ervan?''Ik ben begonnen met bloggen omdat dit mij erg leuk leek en ik graag mijn beauty dingen met andere beauty lovers wilde delen en een blog is daar een perfecte plek voor. Ook vindt ik het leuk om tips en info te geven over beauty en om er mee bezig te zijn. Mijn omgeving vindt het leuk dat ik blog. Mijn ouders helpen mij ook weleens mee met mijn blog door het testen van producten e.d. Wel zeggen mijn ouders weleens dat het allemaal wel erg vol wordt met beautyspullen. Maar ah, zolang het nog allemaal netje op te bergen is vinden ze het geen probleem en juist leuk voor mij. 

''Hoe zou je leven er nu uitzien als je niet had gaan bloggen?''
Ik denk dan dat het toch wel heel anders zou zijn, omdat ik voor een vrij groot deel hiermee bezig ben naast de andere dagelijkse dingen. Ik zou mij eigenlijk niet meer voor kunnen stellen dat ik geen blog zou hebben, want ik vindt het erg leuk om te doen. Zonder blog zou ik gewoon doen wat ik altijd zou doen op een dag, alleen dan wel zonder blog.
''Wat wilde je vroeger worden toen je klein was?''
Vroeger wilde ik altijd juf worden en hier heb ik dan ook voor geleerd. Al liepen bepaalde dingen bij mijn opleiding niet altijd even soepel, wat ik bedoel met het contact met de docenten van de opleiding. Ik kan hier veel over schrijven, maar ik laat het hier verder bij. Wel heb ik mijn diploma onderwijsassistent, alleen kan ik nergens werk hierin vinden jammer genoeg. Meer vertel ik er liever niet over.

''Hoe oud ben je?''
Ik ben op het moment van schrijven 26 jaar. In November wordt ik alweer 27 jaar. Jeetje, over iets meer dan drie jaar ben ik alweer 30!
''Wat doe je gedurende een dag?''
Bloggen, huishoudelijke dingen, boodschappen (moet ook gebeuren) en nog wat andere dingen. Wat echt per dag verschilt.

''Wat zijn je hobby's?''Mijn hobby's zijn lezen (ja ik ben een echte boekenwurm), bloggen, gedichten schrijven, met beauty bezig zijn en nog wat dingen.

''Heb je weleens moeite met sommige reacties? En hoe ga je daarmee om?''
Ik kreeg een tijd geleden wel eens vervelende en nare reacties, gelukkig is dit nu een heel stuk minder *afkloppen*. En in het begin heb ik hier wel moeite mee gehad en soms ook nog weleens. Het beste kan je het gewoon negeren maar soms is dit wel moeilijk. Ook als de reacties echt te zijn. Ik heb hier al weleens een keer een artikel over geschreven, helemaal aan het begin van mijn blog. En ik heb zo het idee dat door de mensen, de haters, dit artikel mij toen niet in dank is afgenomen. Maar ik vindt dat er ook eens een keer iets terug gezegd mag worden erover, al zullen ze er niet door stoppen. Maar misschien dat ze het dan eens in zien. Ah ja, alles heeft twee kanten ook het het bloggen.

Dit waren de vragen van de Ask me Anything.
Hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen en bedankt voor de vragen!

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?