I Love Spring Tag

tumblr_lvnndmYSuv1qgg6vco1_500_large

Het is alweer enige tijd lente, al is dat niet echt te merken met dit weer.
De lente is een van mijn favoriete seizoenen met de natuur die na de winter weer ''tot leven'' komt, bloesems aan de takken en het wat warmere weer dat niet te warm en niet te koud is.
Kortom, toen ik de I Love Spring tag tegen kwam op het internet besloot ik deze ook te doen.




  • Welke nagellakkleuren draag jij het liefst in het voorjaar?
    Lichte en frisse kleuren. En dan met name roze en pasteltinten. Dit zijn voor mij echt kleuren die perfect bij de lente passen. Ook leuke nail-arts met bijv. bloemetjes vindt ik dan erg leuk om op mijn nagels te hebben.
  • Hoe zie jij er op je best uit in de lente?
    Eigenlijk verandert mijn outfit niet extreem veel als het lente is. Wel verwissel ik op de dagen dat de temperatuur warm genoeg is mijn broek voor een leuke rok. Ook draag ik shirts met korte mouwtjes in vrolijk kleuren. Eigenlijk ben ik vrij standaard wat kleding betreft.
  • Als je aan de lente denkt, waar word je dan echt vrolijk van?
    Het zonnetje dat weer gaat schijnen en de warmer wordende temperatuur. Ook vindt ik het leuk om s'morgens de vogeltjes weer te horen fluiten.
  • Wat is jouw ultieme voorjaarsparfum?
    Ik heb niet echt een favoriete lente geur, maar voor de lente pak ik vaker een frisse geur met een beetje een bloemige tint eraan. Maar als ik een geur zo moeten kiezen zou ik voor Life by Esprit gaan.
  • Welke items in je kast bewaar jij speciaal voor de lente?
    De luchtiger shirts en blouses. Dit vindt ik toch echt items voor de lente. 
  • Welke musthave hoop jij nog te scoren dit voorjaar?
    Ik ben nog op zoek naar leuke bootschoenen. Deze zijn misschien niet de meeste hipste schoenen maar zitten echt super lekker. Hoop dat ik deze een keer vindt in een leuke print.
  • Wat vindt jij het fijnst aan de lente?
    Toch wel de vogeltjes die weer in de ochtend beginnen te fluiten en de mooie bloesems aan de bomen. Vooral in de lente is de natuur erg mooi.


Dit waren alweer de vragen voor de I Love Spring Tag.
Hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen en als je het leuk vindt, neem deze tag dan gerust over!


Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?