Tag - Would You Rather



Tags vindt ik altijd erg leuk om te doen en zijn dan ook in overvloed te vinden op het internet.
Zo doe ik vandaag ook weer een tag, deze keer de Would you Rather tag.
Deze tag lijkt een beetje op de this or that tag, waarbij je keuze moet maken uit twee dingen.
Sommige vragen hebben wel wat lastige keuzes, maar je moet kiezen!
Lees verder voor de tag.




  1. Slordig haar en mooie make-up of mooi haar en geen make-up?
    Lastig. Ik kan er niet tegen als mijn haar slordig zit, maar ook niet als dit het geval is bij mijn make-up. Dan zou ik kiezen voor mooi haar en geen make-up, want ik durf ook makkelijk zonder make-up op naar buiten. En het is ook wel eens goed om je huid een rustdagje te geven.
  2. Zou je liever je wenkbrauwen afscheren of je wimperhaartjes er uit trekken?
    Ai, nog zo'n vraag. Ehm, als ik echt zou moeten kiezen zou ik gaan voor wenkbrauwen afscheren. Deze zijn nog bij te werken met make-up en zelfs met permanente make-up. En groeien na een tijdje ook weer terug. Je wimpers is een veel lastiger verhaal, want hier valt dan niets meer aan te doen. Of elke dag nepwimpers opdoen. Nee, dan kies ik wel voor wenkbrauwen.
  3. Wil je liever voor de rest van je leven alleen nog maar bij MAC shoppen, of liever bij Sephora?
    Eerlijk gezegd heb ik nog nooit bij een van beiden geshopt, dus voor mij maakt dit niet veel uit. Aangezien Sephora wel lastig wordt, omdat deze niet meer in NL zit. Dan zou ik kiezen voor MAC.
  4. De lipgloss/lipliner look Ă³f een eighties permanentje?
    Nee, voor mij geen lipgloss/liner look. Dit vindt ik echt vreselijk. Je ziet dan heel duidelijk het lijntje van de liner en een lichte lipgloss erover. Geef mij maar het eigthies permanentje, kan er nog wel leuk uitzien met al die krulletjes.
  5. Liever een duidelijke foundation rand op je gezicht, Ă³f te heftig aangebrachte blush?
    Een te heftig aangebrachte blush. Want misschien zou je deze nog wat lichter kunnen krijgen met een transparante poeder erover.
  6. Liever een kleur oogschaduw je hele leven of je hele leven een lipkleur?
    Mijn hele leven een oogkleur, voor mij een vrij makkelijke keuze. Ik draag vaker een lipkleur dan oogschaduw en met lipkleuren kan je meer varieren in looks dan met oogschaduws. Tenminste zo zie ik het.
  7. Liever een te oranje mislukte spray tan of duidelijke tan lines die je niet kan verbergen?
    Nu zal ik niet zo snel tan lines krijgen, omdat ik amper bruin wordt in de zomer. Maar dan zou ik toch hiervoor kiezen, want ik ben niet zo'n fan van oranje kleur op mijn huid van de tan spray.
  8. Wil je liever een te kort kapsel of een lelijke haarkleur?
    Geen van beiden, maar tja ik moet nu eenmaal kiezen. Hoewel ik niet van heel korte kapsel hou, omdat het mij niet zo staat zou ik toch hier voor kiezen. Je haar groeit van zelf weer aan.
  9. YouTube weg of Twitter weg?
    Ik zou beiden willen houden, maar als ik moest kiezen zou ik twitter weg doen. Hoewel ik dan niet meer mijn nieuwste artikelen en andere dingen erop kan zetten. Wat ik eigenlijk wel jammer zou vinden. Maar op youtube upload ik nu eenmaal mijn filmpjes en via daar naar mijn blog. Dus youtube zou ik houden voor mijn filmpjes, anders zou ik deze niet meer kunnen uploaden naar mijn blog en dat zou ik jammer vinden.
  10. Zou je liever je make-up kwasten voor altijd opgeven, of mascara?
    Met sponsjes is ook makkelijk make-up aan te brengen, als je een alternatief moet kiezen. En mascara gebruik ik eigenlijk wel elke dag. Dit geeft mijn wimpers net wat meer volume en krul.
  11. Zou je liever nooit meer nagellak gebruiken of nooit meer lipgloss?
    Nooit meer lipgloss. Ik ben nooit zo'n fan geweest van lipgloss. Vooral niet als deze erg plakkerig is. Dus ik zo mijn nagellak houden, want nail-art e.d vindt ik erg leuk.
  12. Als je €1000 zou krijgen, koop je hier dan liever make-up of kleren van?
    Ik ben niet echt iemand die als eerste in een winkel naar de kleding loopt, maar eerder iemand die eerst bij de make-up schappen kijkt. Maar €1000 vindt ik wel erg veel voor alleen uit te geven aan make-up hoe leuk ik het ook vindt. En kleren kopen is ook wel leuk. Ai, lastig. Misschien 50/50, als niemand er nauw op kijkt?
Dit waren de vragen van de Would you rather tag.
Mocht je deze tag leuk vinden, neem deze dan gerust over.

Reacties

  1. Leuke tag! Er zitten echt moeilijke vragen bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke tag! Misschien ga ik hem ook wel overnemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah je wimpers uittrekken zou zoveel pijn doen, daar de tranen heen kijken echt. Leuk ingevuld!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?