Doorgaan naar hoofdcontent

Shoplog Primark, Xenos en meer...

 
 Na een hele tijd eindelijk weer eens een shoplog! De laatste keer dat ik een shoplog deelde met jullie was rond November vorig jaar. Dus best wel weer een poos geleden. Laatst kocht ik een aantal leuke spullen bij o.a de Primark en de Xenos en vandaag laat ik mijn aankoopjes zien!

 
Bij de Big Bazaar kocht ik een aantal make-up items, zaadjes en kurken onderzetters.
 
 
De kurken onderzetters kocht ik niet om te gebruiken in de keuken, maar voor een DIY. Met kurk kan je erg veel kanten op en is erg leuk om te decoreren. De kurken onderzetters waren ong. €2,- per twee stuks. De zaadjes die ik kocht zijn van de passiebloem en van cactussen. De zaadjes voor de passiebloem heb ik een paar jaar geleden ook gehad en hier kwam een hele mooie plant met prachtige bloemen uit. De cactus zaadjes had ik nog nooit geprobeerd, maar leek mij wel erg leuk om eens te proberen. Een cactus is zowat de enige plant die ik in leven kan houden, dus dan moet dit wel lukken.

 
En ik kon het niet laten om even een kijkje bij de make-up te nemen. Van het huismerk van de Big Bazaar, Perfect Touch, nam ik drie lakjes mee en drie lip colour sticks. De nagellakjes kocht ik in een lichte en een donkere minty kleur en kostte €0,99 per lakje. De lip colour sticks zijn lipsticks in een dikke potlood vorm, wat trouwens erg handig werkt. Deze waren qua prijs ook totaal niet duur voor de kwaliteit ervan, maar €1,25 per stuk. Over de lip colour pens komt binnenkort trouwens nog een artikel online.

 
Ik was er toch in de buurt, dus keek in ook nog even bij de Primark. Ik heb hier niet veel gekocht en eigenlijk gewoon een paar basic items.
 
 
Zo kocht ik dit lange gehaakte vest met franjes aan de onderkant. Dit vind ik zulke fijne vesten voor in de lente. En ook voor in de zomer als het nog niet te warm is. En doordat deze zwart is, is deze met veel te combineren. Het vest kostte €17,-
 
 
Ook keek ik nog even bij de pyjama afdeling of er nog wat leuks bij lag. En daar vond ik deze twee shirt. Het zijn eigenlijk pyjama shirts, maar ik gebruik ze zelf ook gewoon als huisshirt. Want als je  toch niet weg hoeft kan je net zo goed comfy kleding aan. En aangezien ik de minions erg leuk vind, vond ik ook dit shirt erg leuk. Deze hoort daar namelijk ook bij. de afbeelding is gewoon zo cute! En de letters zijn ook erg mooi gedaan. Trouwens, ik vind zulke shirts, waarvan de mouwen een andere kleur hebben dan het shirt zelf, toch altijd wel leuk. Deze kostte €12,-

 
Deze hing in hetzelfde rek en kon ik niet laten hangen. Want zeg nu zelf, die galaxie kleur en een eenhoorn, toch gewoon te schattig en te leuk! Hier word ik echt vrolijk van! En tja voor €10,-

Dus ik heb niet veel gekocht bij de Primark, maar wel drie items die ik erg leuk vind.
 
Bij de Scapino kocht ik drie broeken. Twee grijze broeken en een zwarte. Vrij basic en niet zo heel bijzonder.
 
En als laatst kocht ik bij de Xenos nog twee kweeksetjes. Een voor citroenbasilicum, die al goed aan het groeien is gegaan. En het bruine potje zat samen met cactus zaadjes in een set. Deze zijn alleen nog steeds niet uitgekomen. De basilicum set kostte €1,99 en de cactus €2,25.

Dit was alweer mijn shoplog. Niet super veel, maar ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien!

Reacties

Populaire berichten van deze blog

Catrice LE Travellight Story

Cruise Collecties van bekende ontwerpers combineren maritieme elementen met de trends van de jaren ’50. De reisproducten van de limited edition Travelight Story, die verkrijgbaar is in juli, zijn hier geheel op geinspireerd en dit is terug te zien in de make-up. Kijk je mee?

Anderen dingen voor je laten bepalen, yes or no?

Je hoort wel eens mensen zeggen, je moet het zus of je moet het zo doen. Ook op het internet zie je dat velen voor anderen willen bepalen wat het beste is en hoe ze het moeten doen. Maar is het wel juist om andere mensen dingen voor jou te laten bepalen?

10 redenen waarom de zomer leuk is...

Vandaag is het officieel zomer! Als ik heel eerlijk ben is dit niet een van mijn favoriete seizoenen, eigenlijk mijn minst favoriete seizoen. De meeste van jullie zullen dit vreemd vinden, maar ik vind de zomer toch echt veel te warm. Ik heb liever de herfst en de winter. Alhoewel de lente ook wel fijn is. Maar waarom maak ik dan dit artikel? Omdat er toch ook wel leuke kanten aan de zomer zijn, afgezien van de hitte. Mijn 10 redenen waarom de zomer leuk is!