Column - De hype die vloggen heet



Afbeeldingsresultaat voor vloggen
Je hoort er tegenwoordig steeds meer over en veel mensen gaan het doen. En dan heb ik het over vloggen. Waar voorheen het bloggen erg populair was, word vloggen nu steeds populairder. Of is dit gewoon weer een van de zoveelste hypes die het internetwereld kent?

Zowel op tv als op internet hoor je steeds meer over vloggen. Over hoe leuk en geweldig het allemaal wel niet is. E  doordat veel bekende youtubers zijn gaan vloggen, wil zowat iedereen gaan vloggen. Want wat de bekende youtubers doen is natuurlijk helemaal hip en happening. En je wilt natuurlijk ook niet achter blijven door niet te gaan vloggen. Laat ik je eerlijk zeggen, van mij hoeft dat vloggen allemaal niet zo.

Het is prima als je het leuk vind om het te doen, maar je moet het niet doen om erbij te willen horen. Want waar ooit het bloggen helemaal hip was, verdwijnt dit nu naar de achtergrond en word het overgenomen door het vloggen.

Dit vind ik erg jammer, want bloggen kan zo leuk zijn. Oke, ik kijk zelf ook vlogs en ik vind het leuk om te zien wat een ander doet en zo. Maar dat is voor mij nog geen reden om zelf ook te gaan vloggen. Zelf zou ik dit niet zo snel doen. Mensen hoeven niet alles over mijn leven te weten te komen, ik hou graag ook nog dingen prive en voor mijzelf.

Maar als je gelukkig word van vloggen, moet je dit vooral doen. Ik blijf lekker bloggen en gewoon mijn eigen ding doen. Ik vaar wel mijn eigen route, in plaats van mij de grote stroom mee te gaan.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?