Mijn favoriete everyday make-up

 
Sinds kort heb ik weer mijn everyday producten weer in een bakje staan. Want ik wissel nogal vaak met hoe ik mijn everyday stash heb. De ene keer in een toilettasje de andere keer in een mandje. Het leek mij wel wee eens leuk om mijn everyday bakje weer te laten zien, met producten die ik bijna elke dag gebruik.
 
Voor de basis heb ik een poeder van wet 'n wild een koele roze blush van een oude essence LE, Goddes of love highlighter en een wenbrauw palette van Max & More. Als ik al eens een keer foundation gebruik, gebruik ik daarvoor een neppe beautyblender. Dit vind ik heel erg fijn werken en het geeft een veel mooier resultaat. Voor ooglooks heb ik er alleen een zwarte mascara van essence, een wit oogschaduwpotlood van NYC, die ik als basis gebruik, en een oogschaduwbasis van catrice inzitten. Ik heb geen oogschaduwpaletten in mijn everyday bakje zitten, omdat ik niet echt een standaard favoriet meer heb. Ik kijk dus elke keer welk palette ik wil gebruiken en voor mij werkt dit prima.

Ik heb twee favoriete concealers voor onder de ogen en op plekjes, een van CK en een van Dr. Obagi. Om de concealers te blenden, gebruik ik een mini beautyblender. En dit werkt net zo fijn als de grote beautyblender voor foundation.

En waar toch wel het meeste van inzit zijn lipproducten. Lipproducten zijn toch wel mijn meest favoriete make-up product. Zo heb ik mijn favoriet lipgloss van L'oreal glam shine erin en een lipgloss van Clarins. Ook heb ik er nog twee lipsticks inzitten die ik heel regelmatig draag en afwissel. Een nude kleur van etos eigen merk in sensual nude en mijn favoriete zomer roze kleur is juicy bubblegum van maybelline. Deze is alleen niet meer te koop.


Niet echt heel veel producten, zoals je ziet. Maar dit zijn op het moment producten waarvan ik een aantal elke dag gebruik en een aantal afwissel met andere producten.


Wat zijn jouw favorieten everyday producten?

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?