Vakantie shoplog zomer 2016

Afbeeldingsresultaat voor zomer shoplog
De afgelopen drie weken heb ik vakantie gehad. Het weer was niet echt al te best te noemen, maar viel nog best mee. Net als vorig jaar vond ik het wel weer een leuk idee om een vakantie shoplog te maken. Dus kijk mee naar de spullen die ik mijn afgelopen vakantie heb geshopt!


Zaterdag 11 Juni 2016
Ik had op de site van Action gezien dat ze partylights hadden. Maar tja, ik kom nooit met alleen datgene thuis waarvoor ik naar de Action ging.


Zo zag ik bij de schoolspullen grote paperclips liggen en een documentenmap. Beide erg handig, dus deze nam ik ook mee. Daarnaast kocht ik nog vier doosjes met verschillende maten splitpennen en natuurlijk de partylights, die ik kocht in multi color.

Paperclips €0.45
Documentenmap €2,99
Splitpennen per set €0.69
Partylights per doos €5,95

Maandag 13 Juni 2016
Bij de Wibra vond ik een aantal heel leuke hobbyspullen en nog wat andere spullen die wel handig konden zijn voor het dagje dierentuin dat ingepland stond.

Ook was ik nog bij de Etos geweest waar ik twee highlighter/bronzer make-up kwasten en een lipstick van makeup revolution kocht. Bij de op=op kocht ik het W7 eye want it! eyeyshadow palette, een erg mooi nude palette. En als laatste de hobbyspullen van de Wibra. Een pakje van vier rolletjes washi tape, sponskwasten (waar ik overigens al een tijd naar op zoek was), een setje potloden (omdat mijn schrijfpotloden alweer bijna op waren) en een setje kaarsenverf. Vooral naar de kaarsenverf ben ik erg benieuwd om uit te gaan proberen in een diy. En voor het dagje dierentuin kocht ik ook twee flesjes desinfecteergel en wegwerp washandjes.

W7 eye want it! eyeshadow palette €6.49
Potloden €0.69
kaarsenverf €4.99
sponskwasten €1.00
washitape 4 rolletjes €0.50
wegwerpwashandjes €1.49
desinfecteergel €1.00
etos hgihlighter/bronzer make-up kwast €4,99
revolution lipstick €1.99


Dinsdag 14 Juni 2016
Op Dinsdag gingen wij, mijn ouders en ik, nieuwe brillen halen. En toen ben ik ook nog bij de H&M en de Etos geweest. Mijn nieuwe brillen zien jullie verderop in het artikel. Wel kunnen jullie hier al de nieuwe overzet zonnebril zien die ik van mijn ouders kreeg. Heb ik tenminste een goed zonnebril voor over mijn bril heen. Bij de H&M kreeg ik ook van mijn ouders een licht grijs t-shirt met in goud gecontourd hondjes erop en een blauw en lang kanten kimono vest. Zelf kocht ik een bruin neppleren rugzak, twee kleine toilettasjes en een zwarte paraplu met kleine kattenoortjes op het handvat. 

Bij de Etos kocht ik drie pakjes nieuwe nepwimpers en omdat ik al genoeg spaarpunten had gespaard voor het nivea zomerpakket, kocht ik deze op mijn punten.

t-shirt en vest € ?
nepleren rugzak €29,99
toilettasje €3,99
Paraplu met kattenoortjes €7,99
eyelure starter wimpers €9,99
Beautygloss nepwimpers €7,99 en €6,99


Zaterdag 18 Juni 2016
Toch wel het leukste van de vakantie, we hebben er een nieuw klein familielidje bij. Mijn kanarie Speedy. Hij is zes maanden oud en begint net een beetje met wat te fluiten. Vooral zijn speeltje met de kleine spiegeltjes vind hij erg leuk. En hij heet niets voor niets Speedy, want hij zit bijna geen seconde stil. Maar binnenkort meer over Speedy in een nieuwe furry friend tag!

Naast Speedy, en alle benodigdheden voor de kanarie, kocht ik wederom weer wat bij de Action. Alvast wat spullen voor mijn vaders 60e verjaardag. Mijn vader is dan wel pas jarig in december, maar meestal zijn de spullen die je dan wil hebben niet meer te koop bij de Action. Ook kocht ik die nieuwe mooie waxinehouders. En toch ook nog wat hobbyspullen, een pak vulwol en een pakket om je eigen stoffen krans mee te maken. In dit geval een stoffen hartje.

theelichthouder rond €0.59
theelichthouder cement €0.79
theelichthouder uil met kaars €0.99
vulwol €0.59
Feestdeco pompoms €0.69
honeycomb ananas €0.89
tassel slinger €0.99
hobbyset stoffen krans €1.99


Maandag 20 Juni 2016
Toen ik de paarse lipstick van makeup revolution had gekocht, had ik gezien datze nog een aantal andere aparte kleuren lipsticks hadden. En aangezien ik toen toch in de buurt kwam van een Etos filiaal, besloot ik nog een paar aparte kleuren aan te schaffen. Zo kocht ik er een donkergroene, bruin met een tintje rood en een okergele lipstick bij. De donkergroene en de bruinrode heb ik al gedragen en zijn echt mooie kleuren. Maar de gele heb ik nog niet opgehad. Toch wel wat aan de gewaagde kant, maar misschien nog wel eens leuk voor in een look op mijn blog. Bij de Action, ja daar is die weer, kocht ik twee sets om string art mee te maken en twee sets voor kleine drieluiken. En bij de Hema zag ik nog wat leuke dingen in de sale. Namelijk een stationary kit met twee schriften, washi tape, ponsjes, stempels en stickertjes erin. Ook kocht ik bij de Hema nog een setje transparante stempels en een pakje dunne markeerstiften.

Transparante stempels €1.50
markeerstiften €2.00
DIY stationary kit €2.00
Lipsticks makeup revolution per stuk €1,99
string art pakket per stuk €0.99
eigen drieluik pakket per stuk €0.99


Vrijdag 24 Juni 2016

Mijn nieuwe brillen waren klaar bij Hans Anders en ik kon ze op gaan halen. Mijn ene bril is naar mijn doen een vrij groot model en mat zwart. De tweede bril die ik heb is semi-mat paars en is iets minder groot dan mijn zwarte bril. Ik vind ze zelf erg leuk en mooi.

Mijn mascara was bijna op en daarom besloot ik om er weer twee op voorraad te halen. Dit keer wilde ik wel eens de mascara van W7 en eigen merk van big bazaar proberen. Bij de W7 mascara zat ook nog een oogpotlood alleen is deze veel te hard. In het schap zag ik nog twee neon kleurige oogpotloden in geel en groen. Bij de op=op kocht ik twee paar oorbellen en een gezichtsreiniger. Bij Xenos was er op veel dingen sale en kocht ik weer een aantal nieuwe waxinehouders en een wierookhouder. De wierookhouder is van metaal met een mooi olifantje erop. De waxinehouder met het koper en marble was ook in de aanbieding, net als de roze met het koperkleurige draad en het glas met de tekst, baby it's cold outside, erop. En wederom voor het dagje dierentuin kocht ik voor de zekerheid een pakje van drie wegwerp poncho's.

Oorbellen big bazaar per stuk €2.99
W7 cleansing spa €3.99
Theelicht houder roze met koper €1.00
wierookschaaltje €2.99
emergency poncho's €1.99
kandelaar marmer €2.00
theelichthouder tekst €1.00
perfect touch mascara €2.99
Saffron neon oogpotloden per stuk €1.99
W7 mascara + oogpotlood €2.98


Maandag 27 Juni 2016
Op maandag stond het dagje dierentuin gepland. Het was een erg leuke dag, maar ook een erg natte. Want het regende behoorlijk toen wij er waren, al werd het gelukkig in de middag wel droog. Dus de nood poncho's die ik had gekocht kwamen zeker van pas. In de dierentuin kocht ik ook nog wat leuke dingetjes. Zoals de grote dromenvanger, twee pakjes haar elastieken met dierenprint en een magneetvlinder. Ook kocht ik nog een grote paraplu met vlinders erop, alleen ben ik hier vergeten een foto van te maken.

Dromenvanger €4.00
haar elastieken per stuk €1,19
Magneetvlinder €2.99


Donderdag 30 Juni 2016
En op de laatste shopdag van de vakantie kocht ik van etos eigen merk drie lipsticks. Ze hadden nu 2+1 gratis. Dus nam ik ook nog een lipstick voor mijn moeder mee. Eindelijk vond ik dan een keer bij de op=op de welbekende W7 Banana Dreams loose powders. Elke keer trof ik een leeg schap en gelukkig vond ik nu nog net drie in het schap. Bij de Etos vond ik in het sale schap deze sneeuwpop met lip balm en een bodybutter erin.


Wie mij al een tijdje volgt, weet dat ik gek ben op de geur van appelkaneel. Bij de big bazaar vond ik deze waxmelts met de geur van warme appeltaart, kaneel suiker en gesuikerde appel. Heerlijk voor straks met de herfst. En tja, toen ik bij de tuinen een appelkaneel thee vond, kon ik deze natuurlijk niet laten liggen. Bij de boekenvoordeel vond ik een boek over keukenkruiden met recepten erbij en nog het laatste deel, wat ik al een hele tijd aan het zoeken was, van Herman den Blijker 'winter op je bord'.

Appelkaneel thee €2.39
Waxmelts per stuk €2,29
W7 banana powder 3 voor €15,-
Keukenkruiden boek €3.99
Boek Herman den Blijker 'winter op je bord' €4,99
Sneeuwpop beauty setje €2.00
Lipstick etos eigen merk per stuk €3.99

Dit was dan weer de vakantie shoplog. Ik heb aardig wat leuke dingen geshopt. Hoop dat jullie het leuk vonden om te zien!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?