Doorgaan naar hoofdcontent

Vlog Naar Leiden voor een bijzonder pakketje

Reacties

Populaire berichten van deze blog

Catrice LE Travellight Story

Cruise Collecties van bekende ontwerpers combineren maritieme elementen met de trends van de jaren ’50. De reisproducten van de limited edition Travelight Story, die verkrijgbaar is in juli, zijn hier geheel op geinspireerd en dit is terug te zien in de make-up. Kijk je mee?

Waarom het leuk is dat de zomer voorbij is...

Yes, de zomer is eindelijk voorbij. De herfst is mijn favoriete seizoen, op de winter na dan. Heerlijk weer de herfst en straks de winter. En omdat ik er zo blij mee ben, maar waarschijnlijk sommigen van jullie niet, een aantal redenen waarom het leuk is dat de zomer voorbij is!

Video - Herfst roomtour

In deze video laat ik jullie zien welke herfstdecoraties ik in mijn kamer heb neergezet. Het is misschien vele malen minder dan vorig jaar, maar ik vind het nog steeds een erg gezellige herfstsfeer in mijn kamer. Kijk mee naar mijn video!