Liebster Award




Laatst ben ik door Delphine genomineerd voor de Liebster award.
Deze is al op verschillende blogs voorbij gekomen en vandaag ga ik deze doen!
De Liebster Award is er speciaal voor de kleine blogs.
Lees verder voor de regels, vragen en meer!




De regels:
  • Elke persoon die is genomineerd moet 11 dingen over zichzelf vertellen, maakt niet uit wat.
  • Ook moet je 11 vragen beantwoorden die de persoon die jou heeft genomineerd heeft bedacht.
  • Je moet 11 nieuwe vragen bedenken voor degene die jij gaat nomineren.
  • Je moet andere bloggers uitkiezen die dus minder dan 200 volgers hebben, en ze melden in deze post.
  • Dit moet je de andere bloggers gaan vertellen door bijvoorbeeld een comment achter te laten.
  • Je mag niet terug genomineerd worden
11 dingen over mij:
  • Ik vind het zelf erg leuk om sieraden te maken en dan vooral oorbellen.
    Op deze manier heb je unieke sieraden.
  • Mijn favoriete seizoenen zijn de herfst en winter, omdat het dan weer wat kouder buiten wordt en je het binnen lekker knus kan maken!
  • Ik heb geen broers of zussen en dus ben ik enigs kind.
    Erg vind ik het totaal niet.
  • Het lekkerste winter gerecht vind ik stoofvlees en erwtensoep.
  • Ik ben tweehandig, dit wil zeggen dat je zowel met links als rechts kan schrijven.
    Altijd handig!
  • Ik heb een huisdier, namelijk een parkiet, Wibi.
    Die hebben jullie vast wel eens voorbij zien komen op mijn blog!
  • Mijn hobby's zijn creatief bezig zijn, gedichten schrijven en boeken lezen.
    En natuurlijk ook bloggen.
  • Mijn favoriete make-up look is mascara en een bordeaux kleurige lipstick in het najaar/winter.
    In het voorjaar/zomer meestal een look met felle kleurtjes en nude lippen.
  • Het leukste aan bloggen vind ik het reviewen/testen van producten en artikelen maken.
  • Ik hou erg van de natuur en vind het dan ook altijd mooi om te zien hoe de natuur in de herfst veranderd met alle verschillende kleuren.
  • Ik heb een goede band met mijn moeder  en kan dan ook met alles bij haar terecht.
    En wanneer ik raad nodig heb, staat mijn moeder altijd voor mij klaar.
11 vragen voor mij:

  • Hoe oud ben je?
    Ik ben 24 jaar.
    27 November wordt ik alweer 25!
  • Heb je een huisdier?
    Ik heb een parkiet, wibi.
  • Favoriete vakantiebestemming?
    Ik hou niet zo van warmte, dus zeker geen warm land.
    Geef mij maar gewoon nederland, vind ik prima.
  • Wat studeer je of heb je gestudeerd?
    Ik heb SPW gestudeerd.
  • Heb je een vriend?
    Nee, ik heb geen vriend en ik vind dat ook totaal niet erg.
    Ik ben niet op zoek en ik vind ook dat als de tijd er daar voor is een vriend van zelf wel op mijn pad komt.
  • Beschrijf je in 3 woorden.
    Vriendelijk, doorzetter & vrolijk.
  • Lievelingsdrankje?
    Maar waar ik als kind al gek van was en nu nog steeds is karnemelk, jammie!
  • Zomer of winter en waarom?
    Winter.
    Ik hou niet van de warmte en in de winter vind ik het knus met kaarsjes aan en met de kerst de kerst versieringen.
  • Lievelingslied?
    Dit is 'kijk omhoog' van Nick & Simon.
    Wat er gezongen wordt is echt hoe het ook is.
  • Hoeveel kinderen wil je later?
    Ik zou het nu nog niet weten, misschien 2.
    Maar ik denk niet dat je dit van te voren kan zeggen, omdat je nooit weet hoe het in de toekomst gaat worden.
  • Je favoriete blog.
    Ik heb niet echt een favoriete blogs.
    Ik kijk regelmatig op veel verschillende blogs en het zijn er eigenlijk te veel om hier allemaal neer te zetten ;-)
De 11 vragen voor de genomineerde:

  • Wat zijn je hobby's?
  • Wat is je favoriete seizoen?
  • Als je mocht kiezen, zou je dan alleen nog maar budget producten of high-end producten kopen?
  • Wat is je favoriete merk voor kleding?
  • Wat is je favoriete merk voor make-up?
  • Heb je huisdieren, of zou je deze graag willen?
  • Maak je graag zelf dingen, zoals sieraden, of koop je deze liever?
  • Wat vind je leuk aan bloggen?
  • Waarom ben je begonnen met bloggen?
  • heb je broers/zussen?
  • Wat is je favoriete make-up look?

Degene die ik nomineer zijn:


Reacties

  1. Zo gaaf dat je met links als met rechts kan schrijven! En karnemelk is echt jummie! Wat leuk dat je mij hebt genomineerd, ik zal proberen om hem zo snel mogelijk in te vullen =]

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor je nominatie! Ik zal er eerst eens goed over nadenken en dan je het vanzelf wanneer ik hem heb gedaan!

    Groetjes Hennie

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?