Verjaardagsartikel (foto's)





Afgelopen Dinsdag, 27 November, was ik jarig.
En vierde ik mijn 25e verjaardag.
Vandaag laat ik jullie een aantal foto's van mijn verjaardag zien.






Buttun/rozet in zilver met daarop 25.



Ook hadden we, mijn moeder en ik, een aantal ballonnen opgehangen met daarop ook een 25.



De ooglook die ik op mijn verjaardag op had.
Om een beetje in de zilver tinten te blijven, 25 is immers zilver, maakte ik een zilverkleurige ooglook.



De producten die ik ervoor gebruikte.
Twee oogschaduws van catrice, een lichtblauwe en een met zilver glitterende oogschaduw.
Mascara en oogschaduw basis.
En voor de kleur in mijn arcadeboog gebruikte ik een donkergrijze/zwarte oogschaduw uit het hello kitty palette, en als highlighter de witte kleur.


De binnenkant van het hello kitty palette.
Hiervan gebruikte ik de witte en de meest rechtse kleur.


Mijn 'verjaardagsoorbellen'.
Deze had ik een keer zelf gemaakt en het leek mij wel leuk om de taartjes in te doen met mijn verjaardag.

een erg lekker kersen vlaai.



Een van de cadeau's, eau de zwitsal.
Dit is een van mijn favoriete basic luchtjes, ruikt erg lekker en verzorgd.

Van mijn ouders kreeg ik naast het geurtje ook een mooie nieuwe kerstboom met decoratie erbij.
Mijn oude boom die ik had was al een tijdje aan vervanging toe en dus mocht ik deze uitzoeken van mijn ouders.
Ik vind de boom erg mooi, vooral met het nepsneeuw op de takken.

Hier heb ik de versieringen er in gehangen.

Mijn kerstboom in het donker.

Naast deze cadeau's heb ik ook nog een aantal cadeaubonnen gehad waar ik zelf nog wat van kan kopen.

Hieronder mijn verjaardagskaarten.







Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?