Embryolisse Lait-Creme Concentre



Ik hoorde al een tijdje veel goeds over de Embryolisse Lait-Creme Concentre.
En was er al erg benieuwd naar.
Toen ik deze laatst opgestuurd kreeg ben ik deze dan ook gelijk gaan testen!

De creme is op verschillende manieren te gebruiken.

  • Moisturizing creme
  • Milky make-up remover
  • Gezichtsmasker
  • Creme voor na het scheren
  • En als babyverzorging (alhoewel ik dit punt niet heb kunnen testen, aangezien ik geen baby heb, maar goed)
De creme bevat ingredienten van natuurlijk oorsprong en bevat daarnaast ook vitamine.
Allemaal goede ingredienten voor je huid dus.


De tube ziet er vrij basic uit door het kleurgebruik.
En wat ik al een pluspunt vind is dat de creme in een tube zit.
Werkt een stuk hygiënischer dan een potje en is daarnaast ook makkelijker mee te nemen.
Dit is dan wel een mini, maar de fullsize ziet er precies hetzelfde uit.
Eigenlijk een prima verpakking.

De creme heeft een dunne structuur, een beetje als een milky reiniger qua substantie.

Deze is makkelijk uit te smeren en trekt ook snel in, omdat de sustantie vrij dun is.
Ook al is de creme dan vrij dun, toch maakt deze de huid fijn zacht en dit blijft ook een hele tijd zo.
En daarnaast merk je ook dat je huid goed gehydrateert is.
De geur is een basic verzorgende geur, best wel een fijne geur overigens.

Ik teste de creme ook op verschillende manieren om te gebruiken.
  • Moisturizing creme - werkt erg fijn als dagcreme en je hebt er maar weinig van nodig, omdat deze zuinig in gebruik is.
  • Milky make-up remover - de creme verwijdert je gezichtsmake-up vrij goed en laat een zacht verzorgd laagje achter.
  • Gezichtsmasker - dit vind ik een van de fijnste manieren, ik breng dan een iets dikker laagje aan dan je zou doen wanneer je deze als creme gebruikt en wrijf de creme dan niet in mijn huid, maar laat deze er nog een beetje opliggen (als je snapt hoe ik bedoel).
    Dit laat ik dan 5 min. intrekken en vervolgens wrijf ik de rest van de creme in in mijn huid.
    Hierna voelt je gezicht echt zo zacht als babywangetjes, echt super.
  • Creme voor na het scheren - zelf gebruik ik altijd een epilator voor mijn benen en dan heb ik daarna altijd kleine rode stipjes ervan.
    Als ik dan deze creme erop smeer kalmeert mijn huid en heeft deze een minder prikkend gevoel.

Ingredienten.
Zoals je kan zien zit er ook aloe vera en shea butter in.

Een erg fijne creme die je ook nog eens op meerdere manieren kan gebruiken.
Dus ook nog eens handig voor op vakantie.
Of natuurlijk gewoon voor altijd.

Prijs voor fullsize tube: € 18,50

Deze review bevat producten die door een merk of bedrijf zijn opgestuurd.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Let op met verse muntthee

wat is het verschil tussen eyeliner, oogpotlood & gelliner?